اهدا ۱۲۰۰ کالای اساسی منزل به سیل زدگان جنوب کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز همزمان با میلاد امام زمان (عج ) و نیمه شعبان تعداد ۱۲۰۰کالای اساسی لوازم خانگی در قالب ۵ قلم کالا به سیل زدگان منطقه رودبارجنوب اهدا شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: بر اثر سیل اخیر در مناطق جنوبی بسیاری از وسایل منازل از بین رفت.

او افزود: امروز کاروان اهدایی شامل ۲۰۰ دستگاه یخچال ۱۳ فوت ۵۰۰ تخته فرش ، ۲۰۰ گاز طرح فر ،صد سری قابلمه ۷پارچه،۲۰۰عددپنکه ایستاده وارد مناطق سیل زده و به مردم تحویل شد.

سردار معروفی همچنین تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده تا کنون ۶۲۰ موکت و ۲۰۰ روفرشی و ۵ دستگاه یخچال هم هفته گذشته به مردم سیل زده اهداشده است و۳۰۰ تنور گلی هم ساخته و در هفته آینده اهدا خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارلله کرمان ارزش ریالی این کالاها را مجموعا ۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: همچنین تا کنون ۲۵۰ یخچال هم تعمیر شده و وسایل تخریب شده هم تحویل گرفته می شود و پس از تعمیر در اختیار سایرین قرار می دهیم.

او بیان داشت:همه اقدامات انجام شده و هدایای توزیع شده از سوی مقام معظم رهبری است که تقدیم مردم شریف و صبور جنوب شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار