درخواست خدمات نظافتی و سرمایشی

در صورتی که بهترین نظافتچی منزل را انتخاب کنید یا از مراکز خدمت نظافت منزل معتبر درخواست نظافتچی کنید، یک تجربه دلنشین از تمیزی منزل خواهید داشت.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه شرحی بر فعالیت شرکت ایده گزین خدمت افزار مانا، خدمت از ما، داده شده است.

رسیدگی به امور نظافت منزل در کنار سایر امور زندگی‌مان، می‌تواند سخت و زمان‌بر باشد. اما کاری است که باید انجام شود. در صورتی که بهترین نظافتچی منزل را انتخاب کنید یا از مراکز خدمت نظافت منزل معتبر درخواست نظافتچی کنید، یک تجربه دلنشین از تمیزی منزل خواهید داشت. پس اولین اقدام شما برای داشتن یک خانه منظم و تمیز، جستجوی یک نظافتچی منزل است.

شما می‌توانید با استفاده از خدمات نظافت منزل خدمت از ما، بهترین نظافتچی منزل و شرکت خدمات نظافتی را بیابید. نظرات و امتیازهای مشتریان قبلی هر یک از متخصصین را در اپلیکیشن و یا وب سایت «خدمت از ما» مشاهده کنید؛ سپس بهترین نظافتچی را انتخاب کنید.

 

قیمت نظافت منزل چقدر است؟

شرکت‌های نظافت منزل در ایران، هزینه نظافت منزل را بر اساس ساعت موردنیاز برای انجام کار، محاسبه می‌کنند. یعنی مدت زمانی که نظافتچی منزل مشغول به فعالیت می‌شود تا همه قسمت‌های منزل شما را تمیز کند. قیمت نظافت منزل به صورت دقیق‌تر در پایان برای شما مشخص می‌کند. در واقع میزان کثیفی منزل و مساحت منزل، به صورت غیرمستقیم می‌تواند هزینه نظافت منزل را مشخص کند. قابل ذکر است که دستمزد نظافتچی خانم با میزان ساعات یکسان کار، از نظافتچی آقا بیشتر است.

شما می‌توانید حدود هزینه نظافت منزل را در اپلیکیشن و یا وب سایت «خدمت از ما» مشاهده کنید. با مشاهده نمودار قیمت، در صورتی که تمایل داشتید، درخواست خود را برای نظافت منزل به رایگان ثبت کنید و از هزینه‌های دقیق‌تر آگاه شوید.

برای درخواست «نظافت منزل فوری» و «نظافت»، به «نظافت منزل» مراجعه کنید.

 

انواع خدمات نظافت منزل که ممکن است شما به آن احتیاج داشته باشید:

  • نظافت منزل هفتگی: اعزام نظافتچی به منزل به‌صورت هفتگی. مدت زمان موردنیاز: 4 تا 6 ساعت.
  • نظافت منزل فوری: برای آمادگی‌های قبل از مهمانی‌ها و مراسم. مدت زمان موردنیاز: 4 تا 6 ساعت.
  • نظافت منزل اساسی: برای خانه تکانی و بعد از اسباب کشی یا تغییرات در منزل. مدت زمان موردنیاز: 8 ساعت یا بیشتر.

 

چگونه بهترین نظافتچی منزل یا شرکت نظافت منزل معتبر را انتخاب کنیم؟

  1. از دوستان و آشنایان مورداعتماد خود، در مورد تجربه استفاده از خدمات نظافت آنلاین بپرسید و با آن‌ها مشورت کنید.
  2. نظافتچی یا شرکت نظافتی را انتخاب کنید که نماد آبی از خدمت از ما دریافت کرده‌ و سابقه خوبی در ارائه خدمات داشته‌است.
  3. نظرات سایر مشتریان را در مورد نظافتچی منزل یا شرکت نظافت منزل بخوانید.
  4. با متخصصین نظافتی که اعلام آمادگی کرده‌اند، ارتباط برقرار کنید و با آن‌ها گفت‌وگو کنید.
  5. هزینه‌های پیشنهادی متخصصین را برای نظافت منزل مقایسه کنید و با توجه به بودجه خود بهترین را انتخاب کنید.

 

شرکت نظافت منزل یا نظافتچی منزل؟

هنگام ثبت درخواست نظافت منزل خدمت از ما، چندین شرکت نظافت منزل و نظافتچی منزل که به صورت مستقل کار می‌کنند، به شما پیشنهاد انجام کار می‌دهند. ممکن است نظافتچی منزل که به صورت مستقل کار می‌کند، در مقایسه با شرکت خدمات نظافتی، دستمزد کمتری درخواست کند. اما معمولا شرکت‌ها، می‌توانند خدمات گسترده‌تر و بسیار چابک‌تر نیروی نظافت منزل را اعزام کنند.

 

مزایای انجام نظافت منزل چیست؟

انتخاب یک نظافتچی منزل حرفه‌ای از استرس شما می‌کاهد، حس شادمانی را پس از تمیزی خانه به شما می‌دهد و از همه مهم‌تر یک خانه تمیز و به دور از آلودگی‌های محیطی خواهید داشت.

نظافت منزل علاوه بر اینکه ممکن است کار سختی باشد، زمان زیادی خواهد گرفت. این زمان را شاید دوست داشته باشید با افراد مهم زندگیتان یا برای پیشبرد کارتان اختصاص دهید.

 

در هر لحظه و در هر جایی که هستید، می‌توانید درخواست خدمات نظافت منزل را به رایگان در «خدمت از ما» ثبت کنید. با ثبت سفارش، در کمتر از 15 دقیقه، چندین شرکت خدمات نظافتی برای شما پیشنهاد کار و قیمت ارسال می‌کنند. با خواندن نظرات مشتریان قبلی و امتیاز کاربران، بهترین شرکت خدمات نظافتی را انتخاب کنید.

 

نظافت منزل در کدام شهرها انجام می‌شود؟

نظافت منزل تهران، شیراز، مشهد، کرج، اصفهان از شهرهای مهم و بزرگی هستند که روزانه درخواست‌های زیادی را به همراه دارند. در حال حاضر نظافت منزل در 32 شهر ایران فعال است.

 

درخواست خدمات نظافتی و سرمایشی

بازار آنلاین خدمات (www.khedmatazma.com)

وبسایت خدمت از ما، بازار آنلاین خدمات است. خدمت از ما کمک می‌کند تا متخصصین و مشتریان یکدیگر را به آسانی پیدا کنند. اگر شما به دنبال افراد متخصص برای انجام کار خود هستید؛ یا یک متخصص یا صاحب کسب و کاری هستید که به دنبال مشتری‌های بیشتر هستید؛ خدمت از ما به شما کمک می‌کند.

«خدمت از ما» همچون تامتک (Thumbtack)، یک کسب و کار آنلاین در حوزه خدمات؛ پل ارتباطی میان مشتریان و صاحبین مشاغل و ارائه دهندگان خدمات است.

برای دریافت خدمات نظافت منزل می‌توانید به وب سایت خدمت از ما مراجعه کنید؛ یا با دانلود اپلیکیشن خدمت از ما، سفارش خود را به رایگان ثبت کنید. پس از ثبت سفارش، نزدیک‌ترین نیروی متخصص نظافت منزل به شما معرفی می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها: نبض بازار ، نظافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار