عضو کارگروه کاخ سفید برای مقابله با کرونا اعلام کرد که این ویروس در آمریکا نزدیک به ۶۰ هزار قربانی خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا اعلام کرد شیوع ویروس کووید-۱۹ در این کشور بیش از ۶۰ هزار قربانی خواهد گرفت.

عضو ارشد کارگروه مقابله با کرونا در کاخ سفید روز پنج‌شنبه در مصاحبه با ان بی سی اعلام کرد میزان مرگ و میر ناشی از شیوع کرونا در آمریکا به رقم ۶۰ هزار نفر خواهد رسید. پیشتر تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار نفر برآورد شده بود.

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا با توجه به روند افزایشی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای کنترل روند جهشی ابتلا به این بیماری تاکید کرد.

کاخ سفید به تازگی با استناد به الگوی معرفی شده از سوی دانشگاه واشنگتن، تعداد کل مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا را تا ماه اوت ۶۰ هزار نفر تخمین زد.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی دانشگاه هاپکینز آمار کلی جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا در آمریکا از ۱۵ هزار نفر عبور کرد. آمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا هم از ۴۳۰ هزار نفر فراتر رفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار