کاهش شدید ارزش مسی در سایت ترنسفرماکت

لیونل مسی که گفته می‌شود احتمال جدایی اش از بارسلونا وجود دارد، جایگاه خود را در رده بندی ارزشمند‌ترین بازیکنان جهان از دست داده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ارزش لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در ۲ سال گذشته کاهش شدیدی داشته، زیرا شایعات مبنی بر عزیمت کاپیتان بارسلونا به اینتر میلان جدی‌تر شده است.

ستاره آرژانتینی اکنون شانزدهمین فصل خود را در جمع کاتالان‌ها تجربه می‌کند و در بیش از ۷۰۰ بازی که به میدان رفته، موفق شده ۶۲۷ بار گلزنی کند. بنا بر گزارش دیلی استار ممکن است مسی در پایان فصل جاری نیوکمپ را ترک کند و به اینتر میلان بپیوندد تا راه انتقال لوتارو مارتینز به بارسلونا هموار شود.  

آخرین ارزیابی از ارزش لیونل مسی و قیمتی که تیم‌های خواهان او باید بپردازند نشان می‌دهد که او در رده بندی سایت ترنسفر مارکت افت شدیدی داشته است. طبق اعلام سایت ترنسفر مارکت مسی با ۱۸۰ میلیون یورو، ارزشمند‌ترین بازیکن جهان بود، اما اکنون کیلیان امباپه جای او را در صدر این لیست گرفته و به با ارزش‌ترین بازیکن جهان تبدیل شده است. مسی هم در رده نهم این رده بندی قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: مسی به رونالدو نزدیک می‌شود


ارزش کنونی لیونل مسی ۱۱۲ میلیون یورو اعلام شده که نسبت به سال ۲۰۱۸ کاهشی ۵۰ میلیون پوندی داشته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار