معاون امور اجتماعی رئیس کل دادگستری گیلان گفت: شهروندان تخلفات مربوط به ویروس کرونا را در صفحه ویژه گزارشات کرونا در سامانه سجام قوه قضاییه می‌توانند ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جان احمد آقایی، معاون امور اجتماعی رئیس کل دادگستری گیلان گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در اقدامی نوآورانه و با هدف حمایت از اقدامات و مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، «صفحه ویژه گزارشات کرونا» را در سامانه سجام قوه قضاییه به آدرس sajam.scpd.ir فعال کرد.

او افزود: شهروندان و می‌توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت تخلفات اقدام کنند که خوشبختانه این موضوع با استقبال مردمی مواجه و گزارش های بسیاری در این ارتباط دریافت شده است.

معاون امور اجتماعی رئیس کل دادگستری گیلان گفت: تا کنون بیش از ۱۰۰ گزارش تخلف مرتبط با کرونا در استان توسط مردم در سامانه سجام قوه قضاییه ثبت شده است.

آقایی احتکار، گرانفروشی و هر گونه تخلف در توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم از قبیل ماسک، دستکش، الکل و ژل ضد عفونی ، تهیه یا توزیع اقلام بهداشتی تقلبی و غیر مجاز و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فروشگاه‌های زنجیره ای ، جایگاه‌های عرضه سوخت ، نانوایی‌ها و مراکز عرضه نان را از جمله موارد تخلف عنوان کرد.

او افزود: پس از ثبت گزارش‌های مردمی کارشناسان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گزارش‌ها را ارزیابی می‌کنند تا اقدام لازم در رابطه با آن انجام شود.

انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.