تشکر پلیس از همکاری گیلانی ها در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

فرمانده انتظامی گیلان از همکاری خوب و مطلوب مردم با پلیس در اجرای هرچه بهتر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از همکاری خوب و مطلوب مردم با پلیس در اجرای هرچه بهتر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد.

او با بیان اینکه از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۵۷۳ دستگاه خودرو به علت عدم توجه به ممنوعیت‌های تردد در استان توقیف شده‌اند، افزود: ۳ هزار و ۴۸۴ راننده متخلف نیز به علت تردد غیرضروری و عدم توجه به مقررات اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی گیلان مجموع نیروی کادر و وظیفه به کارگیری شده در اجرای این طرح را یک هزار و ۵۰۹ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۶۱ هزار و ۷۵۰ نفر در مبادی کنترلی مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

سردار ملکی ضمن هشدار و تذکر به محتکران اقلام بهداشتی و درمانی و برهم زنندگان امنیت روانی مردم گفت: غلبه بر این ویروس منحوس و مهار و کنترل این بیماری نیازمند مشارکت جمعی آحاد مختلف مردم است.

او با اعلام اینکه ۶۳۵ واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت موازین و مقررات مبارزه با انتشار ویروس کرونا در این مدت پلمب و از ادامه فعالیت این واحد‌ها جلوگیری به عمل آمد، افزود: همچنان با حضور فعال پلیس در مبادی ورودی از ورود مسافران به استان گیلان جلوگیری به عمل می‌آید و در صورت اصرار مسافران یقینا با متخلفان برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

او از شهروندان خواست: در صورت مشاهده مواردی از گران فروشی و احتکار مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.