فرماندار شهرستان رشت :

تعطیلی در انتظار فروشگاه هایی است که پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند

مومنی زاده گفت: همه فروشگاه‌های بزرگ مکلف به رعایت پروتکل بهداشتی هستند و در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی، تعطیلی در انتظار واحد‌های متخلف است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، میر شمس مومنی زاده ، فرماندار شهرستان رشت در بیست و دومین نشست ستاد مقابله با کرونا که با حضور اعضای نشست و مدیران فروشگاه‌های بزرگ این شهرستان برگزار شد، گفت: یکی از هدف گذاری این ستاد، کاهش تجمع و حذف تردد‌های غیر ضرور و رعایت پروتکل بهداشتی از سوی مدیران فروشگاه‌های بزرگ است.

او  افزود:با وجود تعطیلی حدود ۳۰ هزار واحد صنفی شهرستان رشت برای کاهش شیوع ویروس کرونا، تعدادی از فروشگاه‌های بزرگ که مایحتاج و ارزاق عمومی مردم را تامین می‌کنند مشغول فعالیت هستند که تداوم فعالیت این واحد‌ها مشروط به رعایت موازین بهداشتی است.

فرماندار شهرستان رشت همچنین گفت: مدیران فروشگاه‌ها موظف هستند ضمن گندزدایی مستمر همچنین به فاصله مراجعان هنگام خرید هم دقت کنند.

میرشمس مومنی زاده، به ارائه خدمات دهی الکترونیکی از سوی فروشگاه‌ها به مردم نیز تاکید کرد و افزود: فروش اینترنتی و همچنین تلفنی کالا و مایحتاج عمومی و ارسال آن درب منزل، یکی از راهکار‌های مهم در کاهش تجمعات و حذف تردد‌های غیر ضرورو مقابله با ویروس کرونا است.

او ، با قدردانی از احساس مسئولیت اصناف و مردم بر رعایت موارد بهداشتی و در خانه ماندن، تصریح کرد: اگرچه توانستیم تا حدود نسبی جلوی شیوع ویروس کرونا را بگیریم، اما تا هنگام مهار قطعی آن همه ملزم به رعایت موارد بهداشتی هستند.

در پایان این نشست تخصصی دو ساعته هریک از اعضای نشست ستاد مقابله با کرونا و همچنین مدیران فروشگاه‌های بزرگ شهرستان رشت راهکار‌ها و نظرات خود را برای خدمات دهی هرچه بهتر به مردم بیان و با یکدیگرهم اندیشی کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.