الکاظمی: حاکمیت عراق خط قرمز ماست

نخست وزیر مکلف عراق در نخستین سخنرانی خود گفت: حاکمیت عراق خط قرمز ماست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر مکلف عراق در نخستین سخنرانی خود پیش از تشکیل کابینه گفت: حاکمیت عراق خط قرمز ماست.

وی افزود: ما هرگز از کرامت ملت عراق کوتاه نخواهیم آمد. هدف ما تشکیل دولتی است که به مردم کمک کند.

الکاظمی خاطر نشان کرد: در سریع‌ترین زمان ممکن اعضای کابینه را تشکیل خواهیم داد. ما شعار نخواهیم داد و در عمل به مردم خدمت خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: ما تمام تلاش خود را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به کار خواهیم بست. تسلیحات نظامی نباید در دستان گروه‌ها و افراد باشد. دولت من به هیچ حزب یا گروهی وابستگی ندارد. مبارزه با فساد و فاسدان را پیگیری خواهم کرد، زیرا این یک وظیفه ملی بر دوش من است.

نخست وزیر مکلف عراق افزود: متأسفانه خواسته ها و آرزوهای مردم عراق تاکنون محقق نشده است. دولت من یک دولت بسته و انحصاری نخواهد بود. برای دفاع از عراق و مردم عراق با کسی تعارف نخواهیم داشت و کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
میگه سلاح نباید دست افراد و گروه ها باشه ( منظورش حشدالشعبی همون کسانی که با داعش جنگیدن و شکستش دادن هستش) البته چیزی نمیگه چند کشور خارجی کشورش رو اشغال کردن و به راحتی سرداران مبارز با داعش رو ترور میکنن . اینهم انشاالله نمی تونه نخست وزیر عراق بشه
آخرین اخبار