هجمه آمریکایی‌ها به ستاد اجرایی فرمان امام نشان از موفقیت این ستاد دارد

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: یکی از مهمترین دلایل موفقیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همین هجمه آمریکایی‌ها علیه این نهاد انقلابی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت اسلام و المسلمین مصطفی محامی  در دیدار رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با خود ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه اظهارداشت: احساس مسوولیت و حضور در عرصه‌های اجتماعی به عنوان ستاد اجرایی فرمان امام بسیار مهم و موجب زنده نگاه داشتن یاد امام راحل خواهد شد.

او افزود: این اقدامات و حضور در عرصه‌های اجتماعی بیشتر از همه یک اقدام فرهنگی است و کار‌هایی که شما با نام امام خمینی (ره) در مناطق محروم انجام می‌دهید موجب زنده شدن یاد و نام امام راحل می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مدل کار جهادی و قرارگاهی که شما در حال انجام آن هستید بسیار خوب است و باید به صورت خاص تقویت شود و این مدل، کمک بسیاری در کل کشور و به طور خاص به استان خواهد کرد.

حجت اسلام و المسلمین محامی افزود: شناسایی گروه‌های جهادی بسیار مهم است و موجب مدیریت جهادی و قرارگاهی می‌شود و از طرف دیگر نیز ضمن گستردگی کار موجب امیدواری و تقویت گروه‌های جهادی هم خواهد شد.

او ادامه داد: میزان کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام در گذشته و هم‌اینک بسیار ارزشمند بوده و جای قدردانی دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: یکی از دلایل موفقیت ستاد اجرایی فرمان امام همین هجمه آمریکایی هاست و با توجه به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه هر کجا دشمن از شما بدگویی کرد بدانید موفق بودید نشان می‌دهد شما موفق بودید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان نیز اظهارداشت: در گذشته ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تنها در حوزه اموال و املاک به فعالیت می‌پرداخت، اما در سنوات اخیر و حسب نظر رییس این ستاد فعالیت‌ها فراتر از گذشته شده است.

علیرضا راشکی افزود: با توجه به وقوع آسیب‌های ناشی از سیلاب در شمال و غرب کشور، پیشنهاد تشکیل قرارگاه‌های جهادی جهت کمک رسانی داده و اولین قرارگاه نیز از ۱۰ قرارگاه مدنظر در سطح کشور در سیستان و بلوچستان و سپس خوزستان و مازندران راه اندازی شد.

او بیان کرد: بیشتر کار ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، راهبری است و با گروه‌های جهادی همکار مشارکت می‌کند که تا کنون ۱۳۵ گروه جهادی را در سطح استان به عنوان گروه جهادی همکار شناسایی کرده و رسما با آنان درحال فعالیت و همکاری هستیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: در جریان سیل جنوب این استان در مجموع کمک‌های استانی، کشوری و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزون‌بر ۳۰ میلیارد تومان کمک رسانی در قالب توزیع ۱۰۰تن مواد خوراکی و غیر خوراکی به سیلزدگان شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار