جریان صدر: دولت الکاظمی کم ارزش نخواهد بود

یکی از رهبران جریان صدر عراق اعلام کرد مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر جدید این کشور اطلاع زیادی از مسائل اطلاعاتی و پرونده‌های مفسدین دارد و دولت او هم کم ارزش نخواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، حاکم الزاملی، یکی از رهبران جریان صدر عراق اعلام کرد مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر جدید و مامور تشکیل کابینه این کشور دولتی متخصص و عاری از سوء ظن به فساد را تشکیل خواهد داد که قادر به مدیریت مرحله عراق خواهد بود.

الزاملی گفت: «الکاظمی اطلاع زیادی بخصوص در زمینه اطلاعات و امنیت کشور دارد و یک کارمند ارشد دولتی است که سازمانی حساس را مدیریت کرده و پرونده‌های زیادی از اغلب مفسدین را در اختیار دارد. از همین رو دولت او ناچیز و کم ارزش نخواهد بود.»

مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر مکلف عراق در نخستین سخنرانی خود پیش از تشکیل کابینه اعلام کرد حاکمیت عراق خط قرمز ماست.

این رهبر جریان صدر گفت: «الکاظمی قادر به مبارزه با فساد است به خصوص که اطلاعات و پرونده‌های زیادی را درباره طرف‌ها و شخصیت‌هایی مفسد در اختیار دارد و این قدرت عامل اصلی و مهم در تحقق خواسته‌های ملت عراق خواهد بود.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۲:۱۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
بله رهبر جریان صدر درست میگن الکاظمی اطلاع زیادی بخصوص در زمینه اطلاعات و امنیت کشور دارد و یک کارمند ارشد دولتی است که سازمانی حساس را مدیریت کرده و پرونده‌های زیادی از اغلب مفسدین را در اختیار دارد .. فقط یادشون رفت بگن ایشون اطلاعات پرواز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دادن به آمریکایی ها
آخرین اخبار