ثبت نام بیش از ۱۰ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا بیش از ۱۰ هزار نفر در استان کرمانشاه در سامانه بیمه بیکاری ثبت‌نام کرده‌اند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حسن عزیزی  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  با اشاره به اینکه پرداخت بیمه بیکاری راهکاری برای بهبود وضعیت افرادی است که به دلیل شیوع کرونا بیکار شده‌اند اظهار داشت: مقرر شده به ۴هزار نفر بیمه بیکاری تعلق بگیرد و لازم نیست متقاضیان به صورت حضوری به این اداره مراجعه کنند

او با بیان اینکه تا روز گذشته بیش از ۱۰ هزار و ۱۷۰ نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت‌نام کرده‌اند عنوان کرد: ۴ هزار ۷۹۰ از این تعداد مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند.

عزیزی گفت: افرادی که به دلیل شیوع کرونا بیکار شده باشند حتی اگر یک ماه هم سابقه بیمه داشته باشند مشمول دریافت مقرری برای ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ خواهند شد و همه به صورت الکترونیکی و پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود و مستمری خود را به طور قطع دریافت می‌کنند.

او افزود: افرادی که خود کارفرما بوده‌اند مشمول طرح بیمه بیکاری نیستند و از بسته‌های معیشتی  از جمله خرید اعتباری اضطراری تعیین شده  برای خانواده‌های یک نفره یک میلیون تومان به صورت وام چهار درصد با سه ماه تنفس و ۲۷ ماه اقساط و برای خانواده‌های با جمعیت بیشتر دو میلیون تومان استفاده کنند.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
من کارگر ساختمانی هستم بیکارم چطور ثبت نام کنم
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۱۰:۲۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
مردم را سرکار گذاشتید
Iran (Islamic Republic of)
آقای یزدان ادمیار
۱۱:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
باسلام به علت بیکاری خواستار بیمه بیکاری هستم
Iran (Islamic Republic of)
محسن زمانی
۰۲:۴۹ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام بنده راننده تاکسی هستم الان ۳۵ روز هست که بیکارم بدلیل ویروس کرونا دو فرزند دارم هیچ منبع درآمدی ندارم غیراز یارانه که اصلا کافی نیست قسط خانه ام هم چند ماهه عقب افتاده ساکن مسکن مهر هستم از جنابعالی خواهشمندم رسیدگی کنید ممنونم.
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد وارسی
۱۵:۰۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام بنده کارگر هست و مستجر نشین هستم دو فرزند دارم به خاطره بیماری کرونا الان 40روز شده بنده هیچ درامدی ندارم تنها دارمد بنده یارانه هست که خرج یچه هام نمیشود از جناب عالی خواهش مند است رسیدگی کنید
آخرین اخبار