رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

تعداد بیماران مبتلابه کرونا در سیستان و بلوچستان به ۳۷۶ نفر رسید

هاشمی شهری گفت: تا ظهر امروز جمعه بیست و دوم فرودین ماه ۱۳۹۹، موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-۱۹ در سیستان و بلوچستان با ۵ مورد افزایش به ٣٧۶ نفر رسید.

هاشمی شهری ردیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:تا ظهر امروز جمعه بیست و دوم فرودین ماه ۱۳۹۹، موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-۱۹ در سیستان و بلوچستان با ۵ مورد افزایش به ٣٧۶ نفر رسید.

هاشمی شهری  افزود: از مجموع بیماران با آزمایش مثبت کرونا تا کنون ٢٢٢ نفر پس از دریافت درمان‌های تخصصی بهبود یافته اند و یا دوره نقاهت بیماری را سپری می‌کنند.

او ادامه داد: متاسفانه تاکنون ٣١ نفر از عزیزان هم استانی با نتیجه آزمایش مثبت کرونا فوت کرده اند.

او گفت: تعداد موارد مثبت در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ٢۵٧ نفر، در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه زابل ٨۴ نفر و در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه ایرانشهر ٣۵ نفر می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: تعداد بیماران بستری شده باعلائم تنفسی حاد که شامل انواع عفونت‌های ویروسی، میکروبی، بیماری‌های التهابی و موارد مشکوک به کرونا می‌باشند نیز تا این روز به ١۶٢١ نفر رسیده است.

او افزود: خوشبختانه ۱۲۹۱ نفر از مجموع بیماران تنفسی حاد نیز از بیمارستان ترخیص شده اند، امّا ١۵١ نفر از این عزیزان هم جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار