امکان آغاز بوندسلیگا از ماه آینده

سازمان لیگ فوتبال آلمان قصد دارد رقابت‌های بوندسلیگا را از ماه آینده آغاز کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های بوندسلیگا برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از ۲۳ اسفندماه تعطیل شده است. روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی اعلام کرد که ممکن است رقابت‌ها از تاریخ ۲۰ اردیبهشت و پشت در‌های بسته بدون حضور هواداران برگزار شود.

در همین حال سازمان لیگ فوتبال آلمان که تصمیم گیری نهایی درباره برگزاری بازی‌ها را بر عهده دارد، اعلام کرد که اعضای این سازمان در حال حاضر مشغول بحث درباره برنامه‌های موجود برای برگزاری مسابقات هستند و برگزار شدن یا نشدن مسابقات به برخی عوامل بیرونی هم بستگی دارد.

برگزاری بازی‌ها با مجوز حضور ۱۲۶ نفر در ورزشگاه

سازمان لیگ فوتبال آلمان که در حال چاره اندیشی برای برگزاری ادامه مسابقات است، علاوه بر این که قصد دارد بازی‌ها را بدون حضور تماشاگران و پشت در‌های بسته برگزار کند، برای هر بازی تنها به ۱۲۶ نفر اجازه ورود به ورزشگاه را می‌دهد. این ۱۲۶ نفر شامل بازیکنان، کادرفنی، کادر پزشکی، نیرو‌های امنیتی، توپ جمع کن ها، ۴ نماینده از ۲ باشگاه و حداکثر ۳۰ روزنامه نگار است.


بیشتر بخوانید: تعطیلی لیگ اسکاتلند تمدید شد/ مسابقات تا اواخر خردادماه برگزار نمی‌شود


رقابت‌های بوندسلیگا تا ۱۱ اردیبهشت ماه به حالت تعلیق درآمده و مسئولان سازمان لیگ فوتبال فوتبال آلمان امیدوارند تا ۲۰ اردیبهشت بتوانند مسابقات را از سر بگیرند. پیش از این فریتز کلر رئیس سازمان لیگ نسبت به عواقب اقتصادی تعطیلی لیگ به باشگاه‌ها هشدار داده بود.

 تاکنون ۲ هزار ۶۰۷ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در آلمان جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام‌/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار