آرتتا: ویروس من از نوع خفیف بود و یا سیستم ایمنی بدنم فوق العاده است

سرمربی آرسنال که کرونا را شکست داده، در خصوص بیماری و نحوه ابتلای خود به ویروس کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از درگذشت مادر پپ گواردیولا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، مایکل آرتتا سرمربی آرسنال که تا چندی پیش به عنوان دستیار در کنار گواردیولا کار می‌کرد، به همدردی با گواردیولا پرداخت.

باشگاه منچستر سیتی هم با انتشار بیانیه‌ای فوت مادر سرمربی این تیم را تسلیت گفت و نوشت: خانواده منچستر سیتی داغدار شد. مادر گواردیولا بر اثر کرونا ویروس درگذشت. او ۸۲ ساله بود و اهل بارسلونا.

دستیار پیشین گواردیولا ضمن تسلیت درگذشت مادر سرمربی منچستر سیتی اظهار داشت: با گواردیولا در تماس بودم. او قبل از این ماجرا هم خیلی نگران بود، زیرا والدین او سن و سال بالایی داشتند و باید در قرنطینه می‌ماندند.


بیشتر بخوانید: روش عجیب سرمربی سرخ پوشان برای نظارت بر بازیکنان


آرتتا افزود: خبر تلخی بود. من درک می‌کنم که خانواده مهم‌تر از هر چیز دیگری است. من تسلیتم را به خانواده گواردیولا ابراز کردم و امیدوارم آن‌ها بتوانند با این مصیبت کنار بیایند.

آرتتا که پیش از این تست کرونا داده بود و با مثبت اعلام شدن آن به قرنطینه رفته بود، اکنون سلامتی کامل خود را به دست آورده و در این باره اظهار داشت: ویروسی که من گرفتم از نوع خفیف بوده و یا سیستم ایمنی بدن من فوق العاده است. روزی که به من گفتند به خاطر تماس با مالک یک کشتی مشکوک به کرونا هستم، دقیقا همان روزی بود که علائم خودشان را نشان دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار