جونز: فرگوسن یکی از بزرگ‌ترین مربیان تاریخ فوتبال است/ برای بازی در منچستر یونایتد، پیشنهاد تیم‌های بزرگی را رد کردم

بازیکن تیم فوتبال منچستر یونایتد درباره چگونگی پیوستن به منچستر یونایتد و بازی زیر نظر فرگوسن توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فیل جونز بازیکن تیم فوتبال منچستر یونایتد که در سال ۲۰۱۱ به این تیم پیوست، در گفت و گویی اعلام کرد که در همان سال از باشگاه‌های آرسنال، اورتون، منچستر سیتی و لیورپول پیشنهاد داشته، اما در نهایت تصمیم گرفته راهی اولدترافورد شود.

سر الکس فرگوسن سرمربی وقت منچستر یونایتد طرفدار فیل جونز بود و به همین دلیل تصمیم گرفت او را با قراردادی ۱۷ میلیون پوندی از بلکبرن راورز به منچستر یونایتد بیاورد و پس از نهایی شدن این انتقال اعلام کرد که جونز می‌تواند بهترین بازیکن تاریخ منچستر یونایتد شود.

اکنون جونز پس از سال‌ها درباره پیوستن به منچستر یونایتد و چگونگی کار با فرگوسن با تلویزیون باشگاه مصاحبه‌ای انجام داد و اظهار داشت: فرگوسن در ۲ سال اول حضورم در منچستر یونایتد سرمربی تیم بود و او بود که من را از بلکبرن به منچستر یونایتد آورد. به همین دلیل تا ابد از او ممنونم.


بیشتر بخوانید: رقابت تافی‌ها و شیاطین سرخ در جذب ستاره استون ویلا


جونز درباره دیگر پیشنهادهایش در آن سال گفت: از چند باشگاه دیگر پیشنهاد داشتم و می‌توانستم به تیم‌های بزرگی مانند چلسی، لیورپول، منچستر سیتی، اورتون و آرسنال بروم. فرگوسن آخرین نفری بود که با او صحبت کردم و هنگام بازگشت به مدیر برنامه هایم گفتم می‌خواهم به منچستر بروم.

او افزود: تمام ماجرا همین بود. حتی راجع به مسائل شخصی و مالی صحبتی نکردم، اما می‌دانستم منچستر یونایتد همان تیمی است که می‌خواهم در آن بازی کنم. درک و ارتباط فرگوسن با تمام بازیکنان فوق العاده بود و مانند آن را ندیده بودم.

بازیکن منچستر یونایتد در ادامه گفت: فرگوسن دقیقا می‌دانست که چگونه هر موقعیتی را اداره کند. برای من این بهترین ویژگی او بود. مردم باید مستند فرگوسن را ببینند تا بفهمند او چه شخصیت و مربی بزرگی بوده است.

او افزود: مردم می‌دانند که فرگوسن مربی شگفت انگیزی بود. او یکی از بزرگ‌ترین مربیان تاریخ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار