به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان بسته‌های غذایی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شامگاه نیمه شعبان ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۹۰ میلیون تومان در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

امسال نیز متفاوت‌تر از سال‌های قبل و با حرکت خودجوش مردمی به جای پخت و توزیع ۴۰ دیگ آش صلواتی جهت سلامتی و تعجیل ظهور امام زمام عج و با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی جامعه به ویژه در بین نیازمندان و فقرای جامعه برای کمک به این افراد از مردم خیر قوچان دعوت به عمل آمد و با لبیک آن‌ها به این دعوت بسته‌های غذایی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

این بسته‌های حمایتی شامل، گوشت مرغ، گوشت گوسفند، ماکارونی، شیرینی، روغن مایع، پنیر لاکتیکی، عدس، آرد، سیب زمینی سویا، محلول ضد عفونی کننده و ماسک بود.

در حال حاضر که امکان برگزاری جشن و مراسم‌های مذهبی وجود ندارد و مردم هزینه برگزاری این مراسمات را به خانواده‌های نیازمندان اختصاص داده و در این عید مبارک موجب شادی هم‌نوعان خود شدند.
 
انتهای پیام//ح.خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۲۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
من یک کارگر ساده با 2تا بچه از این معشیتی خبر نداشتم بیکارم الان مواد غذایی نداریم چکارکنم به نظر تون من زنگ زدم 138گفتن که دیگه ثبت نامی نداریم