معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند گفت: فعالیت صنوف پر خطر کماکان ممنوع است.

فعالیت صنوف پر خطردر استان مرکزی همچنان ممنوع استبهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، از امروز شنبه ۲۳ فروردین گفت: فعالیت صنوف پر خطر کماکان ممنوع است.

اکرمی افزود: با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، از امروز شنبه ۲۳ فروردین صنوف کم خطر با دریافت کد فعالیت از سامانه اینترنتی «سجام» و انجام پروتکل بهداشتی مجاز به عرضه خدمات هستند.

او اضافه کرد: صاحبان صنوف و کسبه برای دریافت اطلاعات بیشتر با اتاق اصناف و یا اتحادیه‌های صنفی خود تماس بگیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی بیان کرد: ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی هم از امروز شنبه بر اساس مصوبه ستاد ملی از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ خواهد بود و ادارات مکلفند حداکثر با دو سوم نیرو‌ها خدمات ارائه دهند.

صنف خیاطان، خرازان، ابزار فروشها، آرایشگاه‌ها، خشکشویی‌ها، طلا و جواهر، تالارهای پذیرایی، پوشاک، تلفن همراه، کیف و کفش، صوت و تصویر، عینک‌سازان، فرش و موکت، صنایع دستی، عکاسان و فیلمبرداران، مصالح ساختمانی، آهن و پروفیل، نمایشگاه‌های اتومبیل، مشاورین املاک، آجیل و خشکبار، شیرینی فروش‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی و آبمیوه و بستنی و ... از جمله اصناف غیرضرور هستند که به طور کامل تعطیل شده‌اند .

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.