شورا‌ها و دهیاران مانع برگزاری مراسم عزا و عروسی شوند

فرماندار شهرستان تازه تاسیس تفتان گفت: با هدف پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شورا‌ها و دهیاران موظفند مانع برگزاری مراسم عزا و عروسی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدحسن اجباری فزود: برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به همراهی و مشارکت اقشار مختلف جامعه نیاز داریم.

او اظهار داشت: ائمه جمعه و جماعات و فعالان تبلیغی و بزرگان و معتمدان از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی نقشی فعال و اثرگذار را در منطقه داشته اند، بنابراین برای رسیدن به شاخص‌های مطلوب سلامت به همکاری بیش از پیش این قشر و مردم نیازمندیم.

فرماندار تفتان ادامه داد: با توجه به اینکه در تفتان و طبیعت اطراف شاهد سرسبزی و نشاط بهاری هستیم، از مردم منطقه و گردشگران انتظار داریم به توصیه‌های کارشناسان بهداشتی عمل نموده و در خانه بمانند تا در منطقه هیچ گونه تجمعی شکل نگیرد.

او اظهار داشت: در مبحث کوچ عشایر نیز اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که شاهد ماندگاری این قشر در محل سکونت شان بوده ایم و همکاری عشایر خاش و حوزه تفتان با مسوولان در زمینه مقابله با بیماری کرونا قابل تقدیر است.

اجباری گفت: در بسیاری از مناطق روستائی و عشایری این شهرستان شاهد تحرک و پویایی شورا‌ها و دهیاران و مردم بودیم بطوریکه با حس دلسوزی مانع ورود مسافران شده و تاکید کرده اند تا زمان اعلام وضعیت سفید گردش و تفریح در حوزه تفتان و برگزاری هر گونه تجمع ممنوع بوده و مردم ما در آینده اگر شرایط اجازه داد پذیرای مهمانان ارزشمند خواهند بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.