رئیس قرارگاه فرهنگی شهرمقدس قم مطرح کرد؛

برنامه‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تشریح شد

حجت الاسلام روستا آزاد گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ماه مبارک رمضان امسال مبلغ اعزام نمی‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد رئیس قرارگاه فرهنگی شهرمقدس قم گفت: بر اساس ابلاغیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و محدودیت جابجایی بین شهر‌ها، امسال اعزام مبلغ از قم و سایر شعب دفتر تبلیغات نخواهیم داشت.

او با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر بیش از ۱۲ هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان به سراسر کشور اعزام می‌شدند، افزود: توسعه مرکز پاسخگویی به احکام و افزایش ساعات پاسخگویی از جمله فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان امسال است.

حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد فعالیت فردی مبلغین را بخش دیگری از برنامه‌های دفتر تبلیغات اسلامی دانست و افزود: بسیاری از شهر‌ها و روستا‌ها تنها در ماه مبارک رمضان و محرم از فضیلت اجتماع مومنانه و نماز جماعت بهره مند می‌شوند و امسال نیز مبلغان با استفاده از فضای مجازی و فعالیت‌های فردی معارف اسلامی را ترویج خواهند کرد.

معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی به دیگر برنامه‌های این مرکز در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی برای عموم مردم و در سنین مختلف و ایجاد گروه‌هایی در قالب مصاحبه، پرسش و پاسخ و قصه گویی از جمله فعالیت‌های مبلغان در ماه رمضان امسال است.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد، پاسخگویی به مسائل روزه داران را یکی دیگر از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی دانست و گفت: مرکز پاسخگویی به احکام دفتر تبلیغات اسلامی با شماره ۰۹۶۴۰۰ در طول ماه مبارک رمضان به روزه داران خدمت رسانی می‌کند.

او همچنین با استقبال از طرح‌های جدید مبلغین با توجه به وضعیت موجود افزود: گروه‌های تبلیغی می‌توانند طرح‌های تبلیغی خود را به دفتر تبلیغات اسلامی ارسال کنند تا در صورت تایید مورد حمایت قرار گیرند.

رئیس قرارگاه فرهنگی شهرمقدس قم در دفتر تبلیغات اسلامی در پایان به نقش برجسته رسانه ملی در برنامه‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان امسال اشاره کرد و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت رسانه ملی و بهره مندی از مبلغان نخبه و سخنرانان یک بسته تبلیغی تهیه کرده است که در ماه مبارک رمضان مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار