طبق پیش بینی سازمان هواشناسی؛

وضعیت آب و هوا در ۲۴ فروردین

امروز در شمال، شمال‌غرب، دامنه جنوبی البرز مرکزی و بخش‌هایی از زاگرس مرکزی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل خروجی آخرین مدل‌های هواشناسی، روز یکشنبه در شمال، شمال‌غرب، دامنه جنوبی البرز مرکزی، بخش‌هایی از زاگرس مرکزی، شمال‌شرق، شرق، جنوب‌شرق و جنوب کشور بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید، در مناطق مستعد تگرگ، در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش در فارس، نیمه شمالی کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی است.


بیشتر بخوانید: تشدید بارش باران در ۹ استان کشور/ دمای پایتخت کاهش می‌یابد


دوشنبه به جز جنوب‌غرب و برخی مناطق غرب کشور در سایر مناطق کشور همین شرایط پیش‌بینی می‌شود و شدت بارش در شمال هرمزگان، کرمان، نیمه‌جنوبی فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان‌جنوبی، شمال استان مرکزی و غرب سمنان پیش‌بینی می‌‌شود. همچنین در این روز دریای خزر مواج است.

سه‌شنبه در نیمه‌شرقی کشور، بخش‌هایی از سواحل شمالی، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

روز چهارشنبه در استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و به تدریج کرمان و مناطقی از سیستان‌وبلوچستان، خراسان‌جنوبی، خراسان رضوی و خراسان شمالی و روز پنج‌شنبه در جنوب، جنوب‌شرق و بخش‌هایی از شرق کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از اواخر وقت پنج‌شنبه از سمت شمال‌غرب سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود.

وضعیت آب و هوا در ۲۴ فروردین

وضعیت آب و هوا در ۲۴ فروردین

وضعیت آب و هوا در ۲۴ فروردین

وضعیت آب و هوا در ۲۴ فروردین

وضعیت آب و هوا در ۲۴ فروردین

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار