اعتبارنامه نماینده منتخب یزد و اشکذر در مجلس اعطا شد

اعتبارنامه محمدصالح جوکار، منتخب مردم شهرستان‌های یزد و اشکذر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با حضور رییسان هیات اجرایی و نظارت شهرستان یزد به وی اعطا شد.

اعتبارنامه نماینده منتخب یزد و اشکذر در مجلس اعطا شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات مجلس دوم اسفند ماه سال ۹۸ بر گزار شد و جوکار بر رقیب خود در انتخابات پیروز شد.

رییس هیات اجرایی و فرماندار یزد در مراسم اعطای اعتبار نامه جوکار گفت: بیش از هفت هزار نفر عوامل اجرایی دست اندرکار برگزاری انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه یزد بودند.

سیدمحمد رستگاری افزود: انتخابات بدون کمترین مشکل و بر اساس مُر قانون برگزار شد و از همراهی و مشارکت مردم در همه صحنه‌ها سپاسگزار هستم.

فرماندار یزد اظهارداشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی‌ها، امکان برگزاری جلسه‌ای با حضور همه دست اندرکاران امر نبود لذا این نشست به صورت محدود با حضور معاونان مرتبط فرمانداری برگزار شد و از زحمات نماینده سابق مردم یزد و اشکذر در مجلس سپاسگزاری می‌شود و ان شاءالله نهایت همکاری را کماکان با منتخب جدید داریم.

همچنین رییس هیئت نظارت شهرستان یزد گفت: از همکاری عوامل هیات‌های اجرایی و نظارت در هرچه بهتر برگزاری انتخابات تشکر می‌شود و ان شاءالله بتوانیم با خدمت هرچه بهتر رضای خداوند متعال را کسب کرده باشیم.

عزیزالله سیفی افزود: همواره مردم حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان دادند، اکنون وظیفه مسوولان است که این حضور را قدر دانسته و در راستای کاهش مشکلات و رفع معضلات جامعه گام‌های بیشتری بردارند.

همچنین منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: با توجه به شرایطی که به دلیل تعطیلی‌ها بویژه برای اصناف و تولید کنندگان به وجود آمده بسیار باید قدردان این مردم بود چرا که رعایت دستور بهداشتی و عوامل اجرایی ستاد پیشگیری کرونا عمدتا به دلیل ترس بیماری نبود بلکه همراهی مردم مثال زدنی است.

محمدصالح جوکار افزود: اکنون که از پل و مسیر انتخابات عبور کردیم بتوانم تا پایان، این مسیر درست را ادامه داده و مشکلات ایجاد شده را رفع کنیم و قطعا کرونا تبعات دیگری را برای ما خواهد داشت و مشاغل زیادی در سختی قرار گرفتند.

او با اشاره به اینکه خیران، نیرو‌های بسیج، هیات‌ها و اقشار مختلف مردم پای کار آمدند و بخشی از این معضلات را مدیریت می‌کنند گفت: مردم خوب استان نیز قابل تشکر و قدردانی هستند و خود به یاری مستمندان و اقشار کمتر برخوردار آمدند.

منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس اظهار داشت: ان شاءالله بتوانیم با تعاملی که با فرمانداری و مدیران شهرستان دارم با استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های بسیار خوبی که وجود دارد فضایی امید بخش و پرتلاش ایجاد کنیم و گامی هرچند کوچک در راستای رفع مشکلات شهرستان و استان برداریم.

او اظهار کرد: از همه افرادی که پای کار بودند تشکر می‌کنم و با توجه به اینکه به دلیل ویروس کرونا نتوانستیم در مراسمی به صورت حضوری از همه عوامل تشکر کنیم لذا در همین جا از همه کسانی که همراهی کردند کمال امتنان و سپاس را دارم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار