تولید ماسک در قرارگاه پدافند زیستی مهدیشهر

جوانان مهدیشهری با تشکیل یک قرار گاه پدافند زیستی و تولید ۵ هزار ماسک در روز، خدمات پیشگیری به مردم ارائه می‌کنند.

محمود محبوبی فرمانده این قرارگاه مردمی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: اعضای این قرارگاه با تبدیل بخشی از صحن مسجد و کانون فرهنگی و کتابخانه به کارگاه تولید ماسک و استفاده از ظرفیت، تجهیزات و توانمندی بانوان محله، توانستند با ظرفیت ۳۰ هزار عددی و تولید ۵ هزار ماسک در روز با نظارت و تایید مرکز بهداشت مهدیشهر، وظیفه تامین ماسک دو لایه ۸۰ گرمی تمام مراکز درمانی این شهرستان را بر عهده بگیرند.

او افزود: تیم تخصصی توزیع رایگان اقلام بهداشتی نیز با ایجاد یک سامانه تلفنی و دریافت و سفارش مردم این شهرک مسکونی بصورت روزانه و با پیک موتوری در کمترین زمان ممکن اقلامی نظیر ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی در خانه متقاضیان تحویل می‌دهند تا از تردد افراد برای خرید این اقلام جلوگیری و پویش ماندن در منزل را ترویج کنند.

محبوبی گفت: یک تیم دیگر با شناسایی معابر پر رفت و آمد و آپارتمان‌های مسکونی کار ضد عفونی ماشینی و موتوری را هر ۴۸ ساعت یک بار انجام می‌دهند.

فرمانده پایگاه شهدای گمنام مسجد امام علی (ع) افزود: استقبال مردمی خوبی خصوصا در بین خانواده شهدا و ایثارگران و بسیجیان برای همکاری داوطلبانه در این قرارگاه پدافند وجود دارد بطوریکه هم اکنون ۷۰ نفر در ۲ نوبت ۵ ساعته صبح و بعدازظهر با رعایت کامل اصول بهداشتی در بخش‌های مختلف فعالیت خداپسندانه دارند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.