موردی از ابتلای اهالی روستا‌های شهر سمنان به کرونا ویروس گزارش نشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: موردی از ابتلای اهالی روستا‌های شهرستان سمنان به کرونا ویروس در ماه‌های گذشته گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری رئیس کمیته ایمنی شهری و روستایی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان در بازدید از چند واحد تولیدی اقلام بهداشتی در روستای رکن آباد و اجرای طرح غربالگری در ورودی روستای خیرآباد گفت: هیچ‌کدام از مردم با فرهنگ در مناطق روستایی شهرستان سمنان با رعایت نکات بهداشتی و مواظبت از خود به کرونا ویروس مبتلا نشدند.

او یادآور شد: همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تولیدکنندگان اقلام بهداشتی برای حمایت، پشتیبانی و خرید اقلام مورد نیاز کادر درمانی و خدماتی در بیمارستان‌های استان و بیماران افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: تلاش خوبی از سوی اقشار مردم برای مقابله با مهار کرونا ویروس در دست انجام است و تولیدکنندگان پوشاک با تغییر خط تولید و کاربری برای تولید ماسک و اقلام بهداشتی در تلاش هستند.

فخری ادامه داد: محصولات تولیدی و بهداشتی که در قالب مشاغل خانگی در روستا‌های رکن آباد تولید می‌شود، از کیفیت خوبی برخوردار است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار