بارگیری راه آهن استان یزد در راه توسعه

مدیر کل راه آهن یزدگفت: اولویت اول راه آهن یزد در سال ۹۹ افزایش بارگیری، بازاریابی و جذب بار‌های ریل پسند خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سید مصطفی داودی مدیر کل راه آهن یزد گفت: مجموع تخلیه و بارگیری در راه آهن یزد پارسال ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تن بود که همواره تلاش اداره کل بر این است که با بازاریابی و جذب بار‌های ریل پسند روند رو به رشدی داشته باشد. 

او افزود: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته از سوی مدیران ارشد راه آهن جمهوری اسلامی ایران ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تن به بارگیری و ۷ میلیون ۳۰۰ هزار تن به تخلیه بار در سال ۹۹ به ناوگان ریلی راه آهن یزد اختصاص یافته است.

مدیر کل راه آهن یزد گفت: اتصال ۴ شرکت در منطقه اردکان به شبکه ریلی رشد قابل توجه‌ای در بارگیری خواهد داشت که همواره مورد توجه مدیران ستادی و اداره کل است.

داودی افزود: پیش‌بینی می‌شود با احداث ۱۸ کیلومتر خط، ۵ میلیون تن به میزان بارگیری و تخلیه منطقه یزد اضافه شود که به همبن  منظور  با تلاش و پیگیری مستمر و مجدانه، امیدواریم در نیمه اول سال ۹۹ مورد بهره برداری قرار گیرد.

او گفت: با همت و تلاش مسئولین ستادی و اداره کل ۱۰۰ کیلومتر از محور خط دوم بافق - زرین شهر در این اداره کل مورد بهره برداری قرار گرفت که در سفر ریاست جمهوری و هیئت دولتی به یزد و قول مساعد رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به تامین نقدینگی، امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد به بهره برداری رسیدن کل پروژه در محدوده یزد باشیم.

مدیرکل راه آهن یزد به اقدامات و اولویت‌های حوزه فنی و زیربنایی از قبیل پروژه ها؛ ارتباطات و علائم، ساختمان و خط اشاره کرد و افزود: از اولویت‌های مهم در سال جاری، تحویل محور رخش- گاریزات، اجرای طرح اصلاحی و علائمی کردن ایستگاه چادرملو، طرح توسعه ایستگاه بیشه در، طرح زیربنایی مسیر بیشه در- چغارت و بهره برداری از سوله تعمیرات لکوموتیو راه آهن یزد می‌باشد که باید با همکاری همه حوزه‌های اداره کل این مهم تحقق یابد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار