آغاز فرایند آموزش مجازی از فردا در دانشگاه مازندران

فرایند آموزش در دانشگاه مازندران از فردا با راه اندازی سامانه جدید آموزش مجازی فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کوروش نوذری رییس دانشگاه مازندران گفت: سامانه جدید با کیفیت آموزش مجازی از فردا دوشنبه ۲۵ فروردین ابتدا در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه مازندران و بعد در دیگر دانشکده‌ها فعال می‌شود.

او با بیان اینکه امکان حذف ترم برای دانشجویان بدن احتساب سنوات فراهم شده است، افزود: افزود: شهریه دانشجویانی که در این نیم سال تحصیلی اقدام به حذف ترم کنند به نیم سال بعدی محفوظ است و این دسته از دانشجویان، نیم سال بعدی با پرداخت مابه التفاوت سالانه نام نویسی می‌شوند.

نوذری، بازگشایی دوباره کلاس‌های دانشگاهی و شیوه برگزاری امتحانات حضوری یا مجازی را منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبه وزارت علوم، اعلام کرد و افزود: تمهیدات برای برگزاری دفاعیه دانشجویان ارشد به صورت غیرحضوری و مجازی نیز فراهم شده است.

رییس دانشگاه مازندران همچنین ادامه داد: با تصمیم وزارت علوم و ستاد ملی مبارزه با کرونا امکان حضور تدریجی دانشجویان دکترا از اول اردیبهشت فراهم می‌شود و در صورت نیاز دانشجو به فضای آزمایشگاهی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور در دانشگاه امکان پذیر خواهد شد.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار