ابهام در زمان پرداخت باقی مانده پاداش ملی پوشان فوتسال

فدراسیون فوتبال هنوز باقی مانده پاداش‌های بازیکنان تیم ملی فوتسال را پرداخت نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، «پاداش ملی پوشان فوتسال تا قبل از آغاز سال جدید به طور کامل پرداخت می‌شود.» این جمله‌ای بود که حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال خطاب به کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت و قول داد تا پاداش‌ بازیکنان تیم ملی فوتسال را تا قبل از آغاز سال ۹۹ به طور کامل پرداخت کند. بهمن ماه سال گذشته بود که فدراسیون فوتبال حدود ۳۰ درصد از پاداش ملی پوشان فوتسال را پرداخت کرد. فدراسیون فوتبال قول داد که باقی مانده پاداش آن‌ها را هم تا قبل از آغاز سال جدید پرداخت کند. حتی ابراهیم شکوری دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال بار‌ها با اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال جلساتی را برگزار کرد و در آن جلسات به کادر فنی تیم ملی قول داد تا باقی مانده پاداش ملی پوشان را پرداخت کند.


بیشتر بخوانید: تحریم‌های ظالمانه آمریکا صدای نیلوفر اردلان را درآورد


پس گذشته ۲ ماه از این قول و قرار‌ها کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال موفق نشدند باقی مانده پاداش خود را دریافت کنند. مدتی قبل ابراهیم شکوری از دبیر کلی فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد و جای خود را به مهدی محمد نبی (عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس) داد. نبی از جنس فوتبال است و شرایط فوتبال و فوتسال کشور را درک می‌کند. انتخاب نبی به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال باعث شده اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال برای دریافت پاداش خود امیدوار شوند.

ملی پوشان فوتسال کشورمان باید چند ماه دیگر در مسابقات جام ملت‌های آسیا که حکم انتخابی جام جهانی را دارد حاضر شوند و پرداخت پاداش می‌تواند در روحیه بازیکنان برای کسب نتیجه تاثیرگذار باشد. از جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا، ۴ سال می‌گذرد.

مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا از ۱۵ تا ۲۶ مرداد ماه در ترکمنستان برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان در گروه چهارم این مسابقات با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه است و اولین مسابقه خود را باید برابر تیم ملی عربستان برگزار کند.


بیشتر بخوانید: واکنش ملی پوشان فوتسال به صحبت‌های حسین شمس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.