واکنش ملی پوشان فوتسال به صحبت‌های حسین شمس

برخی از بازیکنان تیم ملی فوتسال نسبت به صحبت‌های سرمربی سابق تیم ملی واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال خبر از تشکیل تیم ملی ب داد و گفت که سرمربی تیم ملی اعتقادی به جوانگرایی در تیم ملی ندارد و ما به همین دلیل در کمیته فنی فوتسال تصمیم گرفتیم که تیم ملی ب را تشکیل دهیم.

در این تیم بازیکنانی که در رده‌های سنی بین ۲۱ تا ۲۶ سال هستند زیر نظر سرمربی و به صورت مستقل کار می‌کنند. حتی این تیم قرار است در مسابقات بین المللی هم شرکت کند.

شمس گفت که تیم ملی ب قرار است سال آینده در مسابقات قهرمانی فوتسال داخل سالن آسیا شرکت کند تا از این طریق بازیکنان بتوانند ارزش‌های خود را به سرمربی تیم ملی بزرگسالان نشان دهند.

برخی از کارشناسان و اهالی فوتسال به خصوص سرمربی تیم ملی نسبت به این صحبت‌ها واکنش نشان دادند.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی درباره اینکه جوانگرایی در تیم ملی صورت نمی‌گیرد گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. جوانگرایی در تیم ملی به صورت پلکانی در حال انجام است. بهتر است در این شرایط افراد برای تیم ملی فوتسال حاشیه درست نکنند.


بیشتر بخوانید: شمسایی: تمام موفقیت‌های تیم ملی فوتسال به خاطر نیروی انسانی است


بعد از صحبت‌های سرمربی تیم ملی نوبت به بازیکنان با تجربه تیم ملی فوتسال رسید. آن‌ها هم نسبت به صحبت‌های عضو کمیته فنی موضع گیری کردند. علیرضا صمیمی، حمید احمدی و محمدرضا سنگ سفیدی علیه حسین شمس مصاحبه‌هایی انجام دادند و مدعی شدند که وقتی فدراسیون فوتبال حواسش به تیم ملی بزرگسالان نیست چطور می‌خواهند از تیم ملی ب حمایت کند. این بازیکن در حمایت از ناظم الشریعه اعلام کردند که او در تیم ملی جوانگرایی را به صورت اصولی انجام می‌دهد.

تیم ملی فوتسال کشورمان باید کمتر از ۴ ماه دیگر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کند و مطرح کردن چنین صحبت‌هایی فقط می‌تواند تیم ملی را به حاشیه بکشاند.

مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا از ۱۵ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی ترکمنستان آغاز می‌شود و ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.