توقیف موتورسیکلت های میلیاردی در فارس/انهدام باند سارقان در گراش

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدعبادی نژاد فرمانده انتظامی کازرون بیان کرد: ماموران یگان امداد این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از تردد یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یکی از خیابان‌ها مطلع شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند این موتورسیکلت قاچاق را توقیف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه طرح برخورد با قاچاق کالا و دارندگان موتورسیکلت‌های غیر مجاز در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در طول شبانه روز هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پلمب ۴۰ واحد صنفی متخلف در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم گفت: با اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر صنوف، ۴۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شدند.

سرهنگ افشین حیدری فرمانده انتظامی جهرم اظهار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی به منظور پیشگیری و کاهش شیوع ویروس کرونا، اقدامات کنترلی و نظارتی را به صورت ویژه از روز تصمیم شورای مبارزه و کنترل بیماری کرونا در شهرستان مبنی بر تعطیلی اصناف غیر ضرور در دستور کار خود قرار داده و از ۵۲۴ واحد صنفی بازدید به عمل آوردند.

او افزود: در اجرای این طرح به ۳۸۱ واحد صنفی تذکر و ۴۰ واحد صنفی به علت بی توجهی به قوانین و مقررات و رعایت نکردن بهداشت به منظور پیشگیری و کاهش بیماری کرونا با دستور مقام قضایی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و رعایت نکردن دستوالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از کشف یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: به منظور طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با کالای قاچاق، ماموران یگان امداد این شهرستان ضمن استقرار در ایست و بازرسی در ورودی محور گراش به لارستان به یک دستگاه خودرو نیسان حامل موتور سیکلت بدون پلاک، مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بررسی‌های لازم مشخص شد این موتورسیکلت فاقد مدارک قانونی و قاچاق می‌باشد که برابرنظرکارشناسان، ارزش ریالی آن ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک یا اخبار و اطلاعات در خصوص موتورسیکلت‌های قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳۰ رأس گوسفند قاچاق در کازورن

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از توقیف یک کامیون و کشف ۳۰ رأس گوسفند قاچاق خبر داد.

سرهنگ محمدعبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه پل آبگینه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق به یک دستگاه کامیون حامل احشام مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او تصریح کرد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو حامل ۳۰ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر شد، افزود: ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انهدام باند سارقان با ۱۵ فقره سرقت در گراش

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان گراش اعضای باند ۴ نفره سارقان دستگیر و به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوص و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند.

سرهنگ محمد جواد اسلامی مهر فرمانده انتظامی شهرستان گراش اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و موتورسیکلت در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی هدفمند و نامحسوس، ۴ نفر را در این خصوص شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ محمد جواد اسلامی مهر با بیان اینکه در این رابطه ۲ خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند، افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی تاکنون به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش با اشاره به اینکه مقادیر زیادی اموال سرقت شده از اعضای این باند کشف شده است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.