ترامپ: نسبت به جمعیت، آمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا پایین است

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از عملکرد دولت خود در مقابله با شیوع ویروس کرونا دفاع کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از عملکرد دولت خود در مقابله با شیوع ویروس کرونا دفاع کرد.

بر این اساس، ترامپ در کنفرانس خبری خود گفت: شرایط ایالاتی که شیوع ویروس کرونا در آنجا بالا بوده است مانند ایالت نیویورک رو به بهبودی است.

وی تاکید کرد: ما هر اقدامی که برای مقابله با ویروس کرونا انجام دادیم درست بود و اکثر این اقدامات را نیز در زمان مناسب انجام دادیم.

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: آمار بالای قربانیان ویروس کرونا در کشور ما به دلیل جمعیت زیادی است که داریم. در مقایسه با جمعیتی که داریم، شمار قربانیان بیماری کووید ۱۹ در آمریکا پایین‌تر از سایر کشور‌ها است.

ترامپ خاطر نشان کرد: شمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا که هم اینک به بیمارستان رجوع می‌کنند در حال کاهش است. ما پیشرفت زیادی در مقابله با این بیماری کسب کردیم.

وی که سابقه زیادی در حمله به رسانه‌ها دارد، یک بار دیگر به روزنامه نیویورک تایمز حمله کرد و گفت: امیدوارم روزنامه نیویورک تایمز را به دلیل ورشکستگی تا ۵ سال آینده دیگر نبینم. بدون اخبار من این روزنامه خیلی قبل‌تر تعطیل می‌شد.

تاکنون بیش از ۵۸۰ هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده است. از این میان نزدیک به ۲۴ هزار بیمار جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار