فروش بلیت اتوبوس ها اینترنتی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بلیت اتوبوس‌های برون شهری از ابتدای خرداد ماه به صورت غیرحضوری و اینترنتی صادر می‌شود.

فروش بلیت اتوبوس ها اینترنتی شدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فریبرز کرمی اظهار داشت: اکنون باتوجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت لزوم حفظ فاصله اجتماعی مقرر شده از اول خردادماه امسال فروش بلیت های مسافری به شکل حضوری در محل پایانه‌ها ممنوع شود.

کرمی با اشاره به اینکه از تاریخ مذکور خرید بلیت‌های مسافرتی به صورت غیر حضوری و اینترنتی خواهد بود عنوان کرد: مسافران می‌توانند برای خرید بلیت به سامانه‌های فروش اینترنتی مراجعه کرده و جهت برنامه‌ریزی بهتر برای مسافرت‌های خود از دفاترفروش بلیت در سطح شهر نیز خرید خود را انجام دهند.

او افزود: مسافران باید قبل از حضور در پایانه زمان حرکت اتوبوس، نوع وسیله نقلیه، قیمت اتوبوس و محل صندلی خود را بطور کامل بررسی کرده و با تصمیم‌گیری آگاهانه نسبت به خرید اینترنتی بلیت اقدام کند.

کرمی از نظارت کامل بر عملکرد سامانه‌های فروش بلیت خبرداد و گفت: مردم در صورتیکه از سفر خود منصرف شده و بخواهند بلیت خود را لغو کنند طبق مقررات مربوط در سامانه می‌توانند نسبت به استرداد بلیت خود اقدام کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار