خسارت ۴ میلیاردی کرونا به صنوف فرهنگ‌و ارشاد جنوب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: صنوف وابسته به وزارت ارشاد در جنوب کرمان با توجه به زیان‌های وارده ناشی از شیوع ویروس کرونا دچار خسارات ۴ میلیارد تومانی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حسین اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان با اشاره به تشکیل شورای اطلاع رسانی در جنوب کرمان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به ریاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، گفت: تاکنون برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی متناسب با ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی برای پیشگیری و مقابله با این ویروس انجام شده است.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۰ قطعه ادبی، ۱۰ انیمیشن، ۳۰ پوستر و ۵۰ کلیپ تصویری تهیه و در فضای مجازی منتشر شده است، اظهار کرد: از دیگر فعالیت‌های انجام شده می‌توان به تهیه ۶۰ بیانیه و راه اندازی ۲۰۰ پویش نیز اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اینکه خوشبختانه جو رسانه‌ای خوبی در جنوب کرمان حاکم است و همه رسانه‌ها متناسب با ظرفیت و رسالت خود به فعالیت می‌پردازند، بیان کرد: در وضعیت شیوع ویروس کرونا تلاش کرده‌ایم از نقطه نظرات و توان نیرو‌های نخبه و دانشگاهی استفاده کنیم همچنین برگزاری مسابقات هنری و کتابخوانی از دیگر برنامه‌هایی هستند که درحال انجام است.

اسحاقی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و مؤسسات قرآنی نیز متناسب با توان خود اقدام به تهیه و توزیع ماسک در منطقه جنوب استان کرده‌اند، اظهار داشت: تمامی صنوف وابسته به وزارت ارشاد در جنوب کرمان با توجه به زیان‌های وارده ناشی از شیوع ویروس کرونا اعلام خسارت کرده‌اند که مجموع این خسارات چهار میلیارد تومان است و در ادامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان این خسارات‌ها را طی مکاتبه‌ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است.

او افزود: باید از تمامی افراد، سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های مختلف به خصوص دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به دلیل تلاش شبانه روزی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تشکر کرد و از مردم نیز تقاضا دارم با ماندن در منازل کمک کنند که هرچه زودتر این ویروس ریشه کن شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار