توزیع ۱۲۰۰ ماسک بین مددجویان بهار

رئیس بهزیستی شهرستان بهار از توزیع ۱۲۰۰ ماسک و ۶۰ سبد غذایی بین مددجویان این شهرستان خبرداد.

توزیع ۱۲۰۰ ماسک بین مددجویان بهارمنوچهر نوروزی رئیس بهزیستی شهرستان بهار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، از اختصاص مبلغ سه میلیون ریال جهت گند زدایی و ضد عفونی کردن ساختمان اداری و اورژانس اجتماعی خبر داد و گفت: وسایل بهداشتی از قبیل محلول ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش جهت استفاده همکاران نیز تهیه و در دسترس قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه موادضدعفونی کننده نیز بین این مددجویان توزیع شد، اظهار داشت: به منظور اهمیت و مقابله با بیماری کرونا تمامی مهد‌های کودک شهرستان تا پایان فروردین ماه تعطیل شده اند.

رئیس بهزیستی شهرستان بهار با اشاره به اینکه تعداد دو هزار و ۵۰۰ پرونده فعال در بهزیستی شهرستان بهار وجود دارد، گفت: به منظور تقویت رویکرد خود مراقبتی و ارتقا دانش سلامت کارشناسان بهزیستی و مددکاران مراکز تحت نظارت دوره‌های آموزشی برگزار شده است.

نوروزی عنوان کرد: آموزش و در دسترس قرار دادن آئین نامه‌ها و دستور العمل‌های صادره از ستاد پیشگیری و سازمان بهزیستی کشور جهت استفاده کارکنان، مددکاران و جامعه هدف بهزیستی از جمله اقداماتی بوده که در ابتدای شیوع ویروس کرونا با جدیت انجام شده است.

او  به آماده سازی بسته‌های غذایی و بهداشتی برای ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و افزود: حدود ۵۰ بسته غذایی و بهداشتی هم با مبلغی حدود ۵۰ میلیون ریال برای توزیع بین مددجویان بهزیستی  شهرستان بهار ویژه ماه مبارک رمضان  در حال آماده سازی و توزیع است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.