از کشف ۲۹ کیلوگرم حشیش در یزد تا دستگیری دو سارق حرفه‌ای با ۱۷ فقره سرقت در بافق

مهمترین بسته حوادث استان یزد را در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

از کشف ۲۹ کیلوگرم حشیش در یزد تا دستگیری دو سارق حرفه‌ای با ۱۷ فقره سرقت در بافقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزدگفت: ماموران اطلاعات کلانتری ۱۲ در پی بررسی گزارشات مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در یزد مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

او با اشاره به توقیف  خودرو پراید این قاچاقچی در شهرستان یزد، افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۹ کیلو گرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان یزد با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم یزد است.

پلمب ۱۵۵ واحد صنفی  متخلف در میبد

سرهنگ سید طاهر موسوی فرمانده انتظامی میبد از بیش از دو هزار مورد تذکر و اخطار پلمب ۱۵۵ واحد صنفی غیر ضروری و متخلف به منظور طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

او افزود: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، طرح بازدید و نظارت واحد‌های صنفی به صورت تلفیقی با ادارات صمت، اصناف و شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی‌ها و تذکرات قبلی به واحد‌های صنفی به منظور اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، ۱۵۵ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی در این شهرستان پلمب شدند.

کشف موتور سیکلت قاچاق در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد، گفت: ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی در بارزسی از یک منزل در شهر یزد، یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق را کشف کردند.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ به منظور  مبارزه با قاچاق کالا، با خبر شدند فردی اقدام به نگهداری تعدادی موتور سیکلت غیر مجاز کرده است.

سرهنگ نصیری ادامه داد: در بارزسی از این منزل یک داستگاه موتور سیکلت سی بی ۱۳۰۰ کشف و یک متهم نبز دستگید شد.

فرمانده انتظامی شهرستان  گفت: با توجه به ممنوعیت تردد موتور سیکلت‌های سنگین در سطح شهر و با توجه به اینکه این موتور سیکلت‌ها به صورت قاچاق وارد می‌شوند و موجب ترس و وحشت شهروندان را فراهم می‌کند برخورد با این موضوع در دستور کار پلیس است.

دستگیری دو سارق حرفه‌ای با ۱۷ فقره سرقت در بافق

ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق دو نفر سارق سابقه دار حرفه‌ای را که ۱۷ فقره سابقه سرقت و مواد مخدر داشتند دستگیر کردند.

سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق با اطلاع از سرقت نه راس احشام، شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

سرگرد طولابی نژاد افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی موفق شدند دو نفر سارق را که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت می‌کردند شناسایی کنند که با هماهنگی مقامات قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار