از کشف محموله تریاک و حشیش در یزد تا متلاشی شدن باند توزیع الکل سفید در میبد

مهمترین بسته حوادث استان یزد را در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۹۰ کیلوگرم حشیش و ۵۱ تریاک کیلوگرم کشف کردند.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، ادامه داد: متهم دستگیر شده قصد انتقال این محموله مواد افیونی از شرق کشور به شهر‌های شمالی را داشت که از سوی ماموران پلیس دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و مخلان امنیت در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد گفت: پلیس در اجرای موفق این ماموریت نیازمند مشارکت همگانی مردم است.

کشف ۱۷۲ بطری الکل سفید خارج از شبکه توزیع در میبد

سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری غیر مجاز الکل سفید در یک باب منزل در شهر میبد تحقیقات خود را آغاز کردند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و مراقبت‌های نامحسوس در یک اقدامی ضربتی از محل مورد نظر بازدید و در بازرسی‌های به عمل آمده ۱۷۲ بطری الکل سفید (اتانول) که به صورت غیر مجاز انبار ونگهداری می‌شد کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد ادامه داد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

پلمپ ۳۵ واحد صنفی غیر ضروری و متخلف در شهرستان میبد

سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی میبد  از ۱۱۲ مورد بازدید و پلمپ ۳۵ واحد صنفی غیرضروری و متخلف در راستای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

او افزود: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی وکاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، طرح بازدید و نظارت واحد‌های صنفی به صورت تلفیقی با ادارات صمت، اصناف و شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی میبد ادامه داد: علی رغم اطلاع رسانی‌ها و تذکرات قبلی به واحد‌های صنفی در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، ۳۵ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های صادره و عدم تعطیلی در این شهرستان پلمپ شدند.

سرهنگ موسوی ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح از همه مسئولان و اصناف و بازاریان خواست: به منظور قطع زنجیره گسترش ویروس کرونا همکاری بیشتری با مراکز بهداشتی و نیروی انتظامی داشته باشند و مردم نیز از تردد غیر ضروری اجتناب کنند.

کشف ۲۹ راس دام قاچاق در تفت

سرهنگ وحید احمدی فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه انتظامی گاریزات این شهرستان ضمن کنترل محور‌های مواصلاتی، یک دستگاه سواری نیسان را که در حال حمل دام قاچاق بودند شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: ماموران گشت انتظامی در بازرسی از این خودرو تعداد ۲۹ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی را کشف و یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ احمدی ارزش برآورد شده این محموله را یک میلیاد و ۱۵ میلیون ریال بیان کرد و افزود: متهم احشام فاقد مجوز دامپزشکی را ازمرز‌های استان‌های غربی بارگیری و قصد انتقال به استان‌های شمالی را داشته که به مراجع قانونی معرفی و دام‌ها به قرنطینه اداره دامپزشکی استان یزد تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: دام‌هایی که بدون مجوز از سازمان دامپزشکی وارد کشور شود دام قاچاق تلقی و خودرو‌های حامل این دام‌ها توسط پلیس توقیف و به مراجع قانونی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار