مشخصات فنی گوشی +Honor 30 Pro منتشر شد

به تازگی پوستر تبلیغاتی از +Honor 30 Pro منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای از این گوشی در اختیار ما قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری Honor 30 در ۱۵ آوریل از راه می‌رسد و همه ما می‌دانیم که اعضای این خانواده جدید شامل آنر ۳۰، آنر ۳۰ پرو و آنر ۳۰ پرو پلاس می‌شود. البته ما از عضو آخر این گوشی‌های جدید اطلاعات محدودی در اختیار داریم. اما به تازگی اتفاق جدید رخ داده که این مسئله را برای ما کمی روشن‌تر کرده و ما اکنون اطلاعات بیشتری از مشخصات نسخه پلاس این خانواده در دست داریم.

پوستر تبلیغاتی منتشر شده از گوشی جدید آنر

به تازگی یک پوستر تبلیغاتی از نسخه پلاس خانواده آنر ۳۰ منتشر شده است. این پوستر به ما اطلاعات جدیدی را منتقل می‌کند که می‌تواند خیلی برای شناخت آن مفید باشد. نسبت به اطلاعاتی که پیشتر از این دستگاه داشتیم اکنون بیشتر آن را می‌شناسیم. این پوستر جدید به ما از قیمت و زمان عرضه آنر ۳۰ پرو پلاس خبر می‌دهد.

جزئیات مشخصات به دست آمده از +Honor 30 Pro


بیشتر بخوانید: جدیدترین رندر OnePlus 8 Pro با رنگ جدید فاش شد


قیمت و زمان عرضه به دست آمده از پوستر آنر ۳۰ پرو پلاس

بر اساس پوستری که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده نسخه پیکربندی ۸/۱۲۸ گیگابایتی آنر ۳۰ پرو پلاس دارای قیمتی حدود ۶۵۰ یورو است. این در حالی است که نسخه ۵/۲۵۶ گیگابایتی با قیمتی در حدود ۷۰۰ یورو عرضه خواهد شد. هر دو نسخه این گوشی هوشمند در ۲۱ آوریل عرضه می‌شوند. شواهد موجود نشان می‌دهد که یک نسخه بهتر از این دو گزینه نیز وجود دارد که دارای پیکربندی ۱۲/۲۵۶ گیگابایت است و با قیمتی برابر ۷۵۰ یورو به فروش خواهد رسید. اما نه پوستر و نه اطلاعات آن تا این لحظه تائید نشده‌اند.

گوشی آنر ۳۰ پرو پلاس پیشتر نیز دیده شده بود، اما جزئیات مربوط به نسخه‌های ارتقا یافته Honor 30 Pro کمیاب هستند. در گوشی آنر ۳۰ از دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی و تراشه Kirin 985 5G استفاده شده است. این در حالی است که نسخه پرو آن دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX700 سونی و تراشه Kirin 990 5G است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار