اقساط وام قرض الحسنه کرونایی چقدر است؟

افرادی که وام یک میلیونی کرونا را دریافت می‌کنند می‌توانند در این خبر از بازپرداخت ماهیانه این وام مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن کسب و کارها، دولت با انواع بسته‌های حمایتی به حمایت از اقتصاد کشور پرداخت، وام‌های یک میلیون تومانی که برای ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر در نظر گرفته شد از ابتدا ماجرا مقرر به پرداخت با سود ۱۲ درصد بود و سپس این رقم به ۴ درصد رسید و در نهایت دولت متقبل به پرداخت سود این رقم به بانک‌ها شد.

این وام یک میلیون تومان بوده و قرار است بازپرداخت آن به ۲۴ ماه تقسیم شود. حال طبق یک محاسبه سر انگشتی بازپرداخت در هر ماه معادل ۴۱ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود که این رقم از حساب یارانه افراد کسر خواهد شد.

متاسفانه با گذشت چندین روز از قول دولت مبنی بر تامین وام برای این افراد، هنوز ساز و کاری برای اعلام آمادگی مردم جهت دریافت وام ابلاغ نشده است و مردم همچنان سردرگم هستند. یک بار مراجعه اشتباه به یک سایت و حال قول رئیس جمهور برای اعلام درخواست با پیامک مردم را بیشتر کلافه کرده است.

از طرفی هنوز هم پرداخت مرحله دیگری از یارانه کرونایی که به ۳ میلیون نفر به مبلغ ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان بود هم مشخص نیست و این بین افراد زیادی هم شاکی از عدم دریافت این یارانه هستند. با وجود این که رئیس جمهور زمان پرداخت این وام را پیش از ماه رمضان اعلام کرده است، باشگاه خبرنگاران جوان همچنان پیگیر زمان واریز وام یک میلیون تومانی و همچنین یارانه ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی مربوط به حمایت از کرونایی هاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پروانه اشراقی
۰۷:۰۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
برای ای ماه دهم برج یارانه معیشتی ریخته نشده وایا بسته حمایتی بمن تعلق میگیرد پس چرا پرداخت نشده
Iran (Islamic Republic of)
صدیقه قبادی
۰۳:۵۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
من حدود یک سال از اقام جدا شدم با یه بچه چرا وام کرونایی به من تعلق نگرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
مامانم سیم کارت ب نام خودش نداره ومتاسفانه نمیتونه بره سیم کارت ب نام خودش بخره باید چکار کنه وام بهش تعلق بگیره
Iran (Islamic Republic of)
عزالدین حافظ
۱۳:۴۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
من کارم قالیبافی هست با درآمد خیلی پایین هیچ کمک دریافت نکردم
Iran (Islamic Republic of)
پرویزسعیدی
۰۱:۱۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
باسلام و احترام.اینجانب درجنوب کرمان با گرما حدود۵۰درجه مواجه هستیم بنده کولردیواری کوچکی داشتم مدارکش موجود است به سرقت رفت خواهشمندم یا اسپیلت یاوام باندازه ای خرید یک اسپیلت مناسب پرداخت کنیدیارانه ام راتاتسویه حساب برداشت کنید والله بچه کوچک دارم ازگرماتلف میشویم اینقدراسترس گرمارادارم که از ویروس کرونا نمی ترسم شمارا به فرق علی(ع)به ماه رمضان به شب قدربدادم برسید اینجا از فروردین مردم کولر روشن میکنند من و بچه هام مدتی ازفشارگرمامرتب دوش میگیریم.همسایه داریم ۴عدداسپیلت فول دارد من گریه میکنم واسه یکیش مسلمانی کجارفته؟خواهش میکنم ............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام .لطفا شماره تماس بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۰:۴۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
ببخشید مزاحم شدم من به اشتباه برای مادرم وام یک میلیونی رو که قراره از یارانه کم شود زدم ونتونستم کد ملی شو وارد کنم میخواستم راهنمایی کنید چطور ثبت نام کنم چون هر چی میزنم علامت پیام فرستاده نمیشود ممنون
آخرین اخبار