ابتلا به کرونا در جمعیت کارگری استان مرکزی پایین و مطلوب است

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ابتلا به کرونا در جمعیت کارگری استان را پایین و مطلوب دانست.

ابتلا به کرونا در جمعیت کارگری استان مرکزی پایین و مطلوب استمحمدتقی آبایی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در حاشیه بازدید از شرکت آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: طبق آخرین اطلاعاتی که به صورت شفاهی از مراکز بهداشت استان موجود است با توجه به این که ۶۵ درصد جمعیت استان مرکزی کارگری است آمار افراد مبتلا به کرونا نسبت به جمعیت کارگری آماری پایین و مطلوب است.

آبایی افزود: از ۱۶ فروردین ماه بازرسان اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی با همکاری با بازرسان مراکز بهداشت استان بازدید از صنایع را آغاز کردند که تا به امروز بیشتر موارد دستورالعمل‌های بهداشتی توسط واحد‌های تولیدی رعایت شده و مواردی هم که رعایت نداشته اند تذکر داده شده است.

او با بیان اینکه همه دستورالعمل‌ها به ادارات شهرستان‌های استان فرستاده شده است اضافه کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا از عوامل اسفند ماه به استان مرکزی ابلاغ شده است. مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی شامل ۱۵ بند در اولین پدافند زیستی سال ۹۹ تهیه و تنظیم شده و به تمامی واحد‌ها و صنایع تولیدی استان ابلاغ شده که الزاماً باید این دستورالعمل‌ها را اجرایی کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.