اجرای طرح غربالگری بیماری کرونا برای مشمولان خدمت سربازی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اجرای طرح غربالگری بیماری کرونا برای مشمولان خدمت سربازی اعزامی یکم و سوم اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ "ابراهیم محمودی جهانتیغ در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده مشمولان وظیفه عمومی اعزامی یک و سوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ قبل از حضور برای اعزام به خدمت مقدس سربازی باید در طرح غربالگری پیشگیری از بیماری کرونا حضور یابند.

وی افزود: این عزیزان باید قبل از اعزام با مراجعه به نزدیکترین مرکز بهداشت شهرستان محل سکونت مورد معاینه قرار گیرند تا از نظر ابتلا به ویروس کرونا اطمینان حاصل تا خدای نکرده موجب انتقال ویروس به دیگران نشود.

سرهنگ جهانتیغ با بیان اینکه تدابیر لازم برای طرح غربالگری در روز اعزام از قبیل تب سنجی و سنجش اکسیژن و ... اندیشیده شده است، خاطر نشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای ضد عفونی محوطه اعزام و اتوبوس‌های بدرقه مشمولان صورت گرفته است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با توصیه به کلیه مشمولان گفت: در زمان اعزام به خدمت ضمن رعایت نکات بهداشتی، نسبت به همراه داشتن لوازم شخصی به ویژه مواد ضد عفونی کننده دست برابر پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Zghavami
۱۶:۳۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
حقیقت داره که دوره آموزشی یک ماهه به جای دو ماه؟!