توزیع ۵۰ هزار ماسک در الیگودرز به همت گروه‌های جهادی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز با بیان اینکه گروه‌های جهادی ۵۰ هزار ماسک در الیگودرز توزیع کردند گفت: ۱۰۰۰ بسته مواد عذایی ماه رمضان توسط توزیع گروه‌های جهادی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  در راستای اجرای طرح مشارکت‌های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا، جلسه‌ای با حضور امام جمعه الیگودرز، فرماندار الیگودرز و اعضای قرارگاه جهادی حضرت ابوالفضل (ع) در دفتر امام جمعه الیگودرز تشکیل شد تا این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

سرهنگ برامکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان الیگودرز در این جلسه اظهارداشت: با همکاری گروه‌های جهادی تاکنون ۵۰ هزار ماسک، ۳۰ هزار جفت دسکش، ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی و دو هزار و ۶۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی رایگان در سطح شهرستان توزیع شده و در آستانه ماه مبارک رمضان هزار بسته مواد غذایی توسط گروه‌های جهادی رایگان توزیع خواهد شد.

در الیگودرز مشکلی در توزیع اقلام بهداشتی و ماسک نداریم

حمید کشکولی فرماندار الیگودرز نیز در این جلسه با بیان اینکه در سطح شهرستان مشکلی در توزیع اقلام بهداشتی و ماسک نداریم و از همکاری همه مردم شریف شهرستان و صنوف قدرانی می‌کنم افزود: با قانون شکنان سلامت و امنیت بهداشتی مردم به شدت برخورد می‌شود.

حجت الاسلام سرلک امام جمعه شهرستان نیز ضمن تقدیر از اقدامات مدیریت بحران شهرستان و گروه‌های جهادی عنوان کرد: اگر کوچکترین قدم برای رضای خدا باشد ماندگار است و آنچه برای غیر خدا باشد از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه بحران کرونا یک بحران جهانی است گفت: همه مردم و دستگاه‌ها با همکاری هم جهت کنترل و مهار این ویروس باید اقدام کنند. خیران نیز با همت والای که دارند به کمک قشر آسیب پذیر بیایند و کسانی که مشکل معیشتی دارند را یاری کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.