رییس اداره صنعت بروجرد:

واحد‌های صنفی بروجرد در سامانه سلامت ثبت‌نام کنند

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: با توجه به اینکه پنجشنبه ۲۸ فروردین آخرین مهلت ثبت نام در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع است، همه واحد‌های صنفی باید در مهلت باقیمانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،حمید آزادبخت رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: با توجه به اینکه پنجشنبه ۲۸ فروردین آخرین مهلت ثبت نام در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع است، همه واحد‌های صنفی باید در مهلت باقیمانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حمید آزادبخت افزود: با واحد‌های صنفی که در سامانه سلامت در راستای ارتقا طرح بهداشت فردی و عمومی در مبارزه با کرونا، ثبت نام نکنند برابر قانون برخورد می‌شود.

او اظهار داشت: مشاغل پرخطر در بروجرد تا اطلاع ثانوی تعطیل است و همه صاحبان مشاغل پرخطر و کم خطر خصوصی، دولتی، خیریه شامل صنف، کارگاه، صنعت و واحد‌های خدماتی تولیدی باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند.

رییس اداره صمت بروجرد اضافه کرد: فعالیت‌های پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف شامل آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالار‌های پذیرایی و سالن مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نت، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و تریا، اماکن اقامتی، هتل‌ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی - سینما‌ها - جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های هنری و فرهنگی هستند که ضمن ثبت نام در سامانه، منتظر اعلام ستاد بازگشایی خواهند بود.

آزادبخت ادامه داد: پس از اتمام این مهلت، با صاحبان حرف و مشاغلی که ثبت نام نکرده اند به منظور پیشگیری از انتقال کرونا برابر قانون برخورد خواهد شد.

او یادآور شد: توصیه می‌شود همه صنایع شامل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی، خودروسازی، شیمیایی، فلزی، معدن و ... و همه خدمات از جمله بیمارستان ها، داروخانه‌ها مطب ها، ازمایشگاه ها، مراکز فیزیوترابی، پیشخوانها، مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه‌ها و همه مراکز خدمت رسانی و اصناف و شرکت‌ها و مانند آن در مهلت تعیین شده در سامانه ثبت نام کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: با توجه به بازگشایی اصناف و بازار از همه مردم تقاضا می‌شود فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در مبارزه با ویروس کرونا را رعایت کنند.

آزادبخت افزود: بازگشایی صنوف به معنی بازگشایی همه واحد‌ها نبوده و صنوف پرخطر در صورت بازگشایی پلمب خواهند شد.

او گفت: ۷۰۰ واحد صنفی که در اواخر اسفند و فروردین ماه در طرح تعطیلی بازار از سوی ستاد کرونا به دلیل تخلف پلمب شده بودند فک پلمب شد.

شهرستان بروجرد دارای ۱۵ هزار واحد صنفی دارای مجوز است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار