نشست مجازی اعضای ناتو با موضوع مقابله با کرونا

اعضای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز (چهارشنبه) یک نشست مجازی با موضوع مقابله با کرونا تشکیل می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزرای دفاع ناتو امروز چهارشنبه قرار است در یک نشست مجازی در خصوص راه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا در میان نظامیان این سازمان بحث و تبادل نظر کنند.

در این نشست که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد وزرای دفاع در خصوص اینکه چگونه می‌توان از شیوع ویروس کرونا میان نظامیان جلوگیری کرد و در عین حال ماموریت‌های نظامی را پیش برد، گفتگو کنند.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو که ریاست این نشست را بر عهده دارد روز گذشته به خبرنگاران گفته بود تمرکز اصلی او بر چگونگی پشتیبانی از همه متحدان ناتو است و این سازمان در حال هماهنگی برای کمک نظامی به همه اعضای ناتو که ممکن است تحت تاثیر این بحران قرار بگیرند، است.

در حال حاضر، کشور‌های عضو ناتو بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را دارند که آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و انگلیس در مجموع حدود یک میلیون ۲۰۰ هزار مبتلای کرونا در جهان را ثبت کرده‌اند.

بامداد امروز، نیروی دریایی آمریکا از افزایش شمار مبتلایان به کووید-۱۹ در این واحد نظامی خبر داد که بیش از ۵۹۰ مورد آن در ناو هواپیمابر «تئودور روزولت» ثبت شده است.

تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان نزدیک به ۲۶ هزار تن جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار