برگزاری ۳۶ دوره آموزشی در حوزه‌های صنایع دستی و گردشگری در زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، از برگزاری ۳۰ دوره آموزشی در حوزه صنایع ­دستی و ۶ دوره در حوزه گردشگری در سال ۹۸ خبر داد.

برگزاری ۳۶ دوره آموزشی در حوزه‌های صنایع دستی و گردشگری در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، گفت: با توجه به اهمیت آموزش، در راستای به روز کردن اطلاعات افراد فعال در بخش گردشگری و صنایع دستی، با هدف توانمندسازی آن‌ها در این حوزه، ­ به اجرا درآمد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان تصریح کرد:در سال ۹۸، در حوزه صنایع دستی ۳۰ دوره آموزشی در رشته‌های ملیله­ سازی، مسگری، چاروق­ دوزی، گلیم ­بافی، بافتنی­ سنتی، دوخت البسه محلی، تولیدات­ چرمی ­دست‌دوز، معرق چوب، گیوه‌بافی، و ۱ دوره تخصصی بسته­ بندی، برند سازی و تجاری­ سازی برای صنعتگران و کارشناسان فعال در این حوزه و همچنین در حوزه گردشگری ۶ دوره آموزشی، که ۵ دوره توانمندسازی در قالب ۸ کارگاه به نام توانمندسازی گردشگری شامل ادب و رفتار حرفه­‌ای در صنعت گردشگری، آشنایی با صنعت گردشگری، نوآوری و فناوری­‌های جدید در صنعت گردشگری، مبانی کیفیت در صنعت گردشگری، گردشگری پایدار و ۱ همایش به نام روش­های نوین بازاریابی در صنعت گردشگری برگزار شد.

ارجمند گفت:مرکز آموزش گردشگری، صنایع دستی زنجان در راستای تحقق شعار سال ۹۸، حمایت از کالای ایرانی در تمامی رشته‌های فعال گردشگری و صنایع دستی استان، دوره‌های آموزشی را برگزار کرد.

او افزود: استادان این دوره‌های آموزشی، همگی از مدرسان باتجربه‌ای بودند که تجربه عملی فعالیت در بخش‌های مختلف صنعت گردشگری و صنایع دستی در سطح ملی را دارا بودند و علاوه بر کار تئوری، کار عملی را نیز دنبال کرده‌اند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.