اجرای ۲۰ پروژه زیرساختی در شهرک‌های صنعتی بروجن

طی سال گذشته ۲۰ پروژه زیرساختی در چهار شهرک و یک ناحیه‌ صنعتی مستقر در شهرستان بروجن اجرا گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست بررسی وضعیت چهار شهرک و یک ناحیه‌ صنعتی مستقر در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه بروجن به عنوان قطب اثرگذار و پیش‌آهنگ در بخش صنعت چهارمحال و بختیاری شناخته می‌شود، در تخصیص اعتبارات ملی و استانی، توجه به زیرساخت‌های تولید به ویژه شهرک‌های صنعتی اولویت اصلی است.

ملکی افزود: کیفیت بالای زیرساخت‌های لازم اعم از جاده دسترسی، آب، برق و گاز در ارتقای میزان رغبت در سرمایه‌گذاری ضرورتی انکارناپذیر است.

حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در تشریح عملکرد این شرکت در شهرک‌های صنعتی مستقر در بروجن گفت: در سال ۹۸ بالغ بر ۱۸۲ میلیارد ریال اعتبار به اجرای ۲۰ پروژه‌ زیرساختی در این شهرستان اختصاص یافت که در مقایسه با سال ۹۷ با رشد ۲۳۸ درصدی همراه است.

او افزود: پارسال نزدیک به ۲۸ هکتار زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی بروجن، سفیددشت، بلداجی، فرادنبه و ناحیه‌ صنعتی گندمان واگذار شد که این میزان در مقایسه با سال ۹۷، نزدیک به ۱۰۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

فلاح اضافه کرد: انتظار می رود در سال جهش تولید، همگرایی بیش از پیش دستگاه‌های خدمت‌رسان در بخش صنعت، به نتایج ارزنده‌ای منجر شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار