فرماندار نهاوند گفت: در راه قطع زنجیره انتقال کرونا نیازمند همدلی و مشارکت مردم هستیم.

قطع زنجیره انتقال کرونا نیازمند مشارکت مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری فرماندار نهاوند در حاشیه برگزاری سومین مانورضدعفونی شهرستان نهاوند بیان کرد: این مهم با حضور تمامی اقشار، پویش مردمی، هیئت اندیشه‌ورزان جوان فرمانداری، بسیج، ستاد مردمی، دستگاه‌های اجرایی، باغداران در کنار ستاد مبارزه با ویروس کرونا با هدف مقابله با ویروس کرونا اجرایی شد.

او با بیان اینکه مانور امروز با دو نگاه در دستور کار قرار گرفت، گفت: در نگاه اول هنوز خطر ویروس جدی است و دفع نشده و مردم اگر توصیه‌های حوزه بهداشت را نادیده بگیرند قطعا ایام سختی را تجربه خواهیم کرد.

فرماندار نهاوند ادامه داد:  بر اساس نگاه دوم اگر چه واحد‌های صنفی فعالیت خود را بر اساس پروتکل‌های حوزه بهداشت شروع  کرده اند، اما این فعالیت به معنی پایان در خانه ماندن نیست.

ناصری با اشاره به اینکه همراهی و همکاری مردم در قطع زنجیره ویروس کرونا تابحال بسیار خوب بوده، است، گفت: اگر این همراهی  ادامه دار نباشد،تمام زحمات دوماهه خدمت‌گزاران و مردم پایمال خواهد شد.

او گفت: اگر مردم همکاری و همراهی خود را قطع نکنند و در خانه بمانند در آینده‌ی نزدیک جشن شکست ویروس کرونا را در مناطق گردشگری شهرستان خواهیم گرفت.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.