شغل‌های که ویروس کرونا آن‌ها را ویروسی کرد

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اجرای طرح مومنانه سپاه گفت: هدف از این طرح کمک به اقشار نیازمند و آسیب پذیر که به دلیل ویروس کرونا دچار مشکلات شده اند.

شغل‌های که ویروس کرونا آن‌ها را ویروسی کرد سرهنگ پاسدار علی بقایی فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفت وگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: هدف سپاه در طرح مومنانه کمک به اقشار نیازمند و آسیب پذیر هستند که به دلیل کوید ۱۹ دچار مشکلات مالی شده و نیاز به کمک دارند.

او  با بیا ن به اینکه ویروس کرونا تاثیر منفی به برخی از صنف‌های خشک شویی، کیف وکفش، قنادی، و خشکبار قرار گرفتند، افزود: شیوع ویروس کرونا در آستانه سال ۹۹ بسیاری از شغل‌ها را به مخاطره انداخته است که باید حمایت بشوند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با تاکید بر اینکه کمک طرح مومنانه در پاسخ به رهنمود حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی در کمک به فقرا و نیازمندان که به دلیل شیوع کرونا شغل خود را از دست داده اند، در همدان اجرا می‌شود،گفت: قرار گاه امام حسن (ع) همدان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب به رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان با محوریت سپاه و بسیج همدان است.

بقایی گفت: مردم دارالمومنین همدان می توانند کمک‌های مردمی خود را به شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۲۲۶۶ و به شماره حساب ۰۱۵۱۷۲۵۱۷۲۰۰۸ به نام ستاد مردمی خدمتگزران اربیعن همدان واریز کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.