اجرای رزمایش بخشش ایرانیان به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از اجرای رزمایش بخشش ایرانیان از سوی ۵۷ مرکز نیکوکاری استان خبر داد.

اجرا رزمایش بخشش ایرانیان با همت کمیته امداد امام خمینی (ره)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از اجرای «رزمایش بخشش ایرانیان» خبر داد و گفت: این اقدام پیرو دستور رهبر معظم انقلاب در ارتباط با بسیج عمومی برای کمک به نیازمندان آسیب‌دیده از انتشار ویروس کرونا به همت کمیته امداد پیش‌بینی شده و این نهاد نیز به‌عنوان یکی از دستگاه‌های محوری در این موضوع، درحال بسیج کردن امکانات خود است.

او با بیان اینکه موضوع کمک به نیازمندان آسیب‌دیده هرسال نیز در دستور کار بود و امسال ویژه‌تر انجام می‌ شود بیان کرد: قبل از دستور مستقیم رهبر معظم انقلاب در این خصوص، پیش‌بینی‌ها جهت اجرای برنامه‌ها در راستای کمک به نیازمندان، در دستور کار بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان اظهار داشت: به آماده‌سازی بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی در این موضوع اشاره کرد و افزود:به این منظور دریافت کمک از مردم به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه‌های تلفنی و ارتباطی صورت می گیرد.

ترکمانه اضافه کرد: روز گذشته با ۵۷ مرکز نیکوکاری در سطح استان نشست برگزار شد و سیاست‌ها درخصوص اجرای «رزمایش بخشش ایرانیان» اطلاع‌رسانی شد.

او به رایزنی با صداوسیمای مرکز همدان به‌منظور کمک به اجرای «رزمایش بخشش ایرانیان» اشاره کرد و ادامه داد: شب‌های ماه مبارک رمضان از طریق صداوسیمای مرکز همدان میهمان خانه‌های مردم هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان یادآورشد: تمام عوامل خیریه و مردمی را برای تدارک سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان در این رزمایش بسیج کرده‌ایم.

او اظهار داشت: به‌جز اجرای «رزمایش بخشش ایرانیان» تلاش می‌کنیم از منابع در اختیار بنیاد مستضعفان ضمن رایزنی با این بنیاد، برای نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا کمک‌هایی داشته باشیم. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از مردم و نیکوکاران درخواست کرد  در اجرای این رزمایش کمیته امداد امام خمینی را همراهی کنند .

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار