شروع آموزش مجازی در هنرستان هنر‌های زیبای اهواز

مدیر هنرستان هنر‌های زیبای اهواز از شروع آموزش مجازی با استفاده از شبکه آموزش دانش آموزی تحت عنوان شاد در این هنرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سلطانی مدیر هنرستان هنر‌های زیبای اهواز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی، مصمم شدیم که برای جلوگیری از عقب ماندگی هنرجویان از مطالب و محتوای آموزشی با استفاده از آموزش غیر حضوری، این خلاء را برطرف نماییم.

او افزود: از اولین روز تعطیلی مراکز آموزشی با همکاری استادان، هنرآموزان و والدین هنرجویان، توانسته ایم با اجرای برنامه‌های مختلف به صورت مجازی، ضمن آموزش مطالب درسی و تداوم آموزش در پایه‌های مختلف، به تقویت ارتباط میان هنرجویان، اولیاء آن‌ها و کادر آموزشی و اداری هنرستان بپردازیم.

سلطانی با اشاره به نحوه آموزش غیر حضوری در نرم افزار شاد (شبکه آموزش دانش آموزی) تصریح کرد: از طریق این نرم افزار، امکان حضور و غیاب دبیران و هنرجویان، برگزاری آزمون‌های آنلاین، گفت و گوی دو نفره و چند نفره میان دبیر و دانش آموز، امکان رصد فعالیت دانش آموز از سوی اولیای دانش آموز، امکان برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و ... فراهم شده است.

مدیر هنرستان هنر‌های زیبای اهواز گفت: در حال حاضر نرم افزار شاد بر روی گوشی‌های اندرویدی قابلیت نصب و اجرا دارد، اما به زودی امکان استفاده از این برنامه با استفاده از نرم افزار ios نیز فراهم می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در سال تحصیلی جاری ۷۳ هنرجو،۲۰ دبیر و هنرآموز در رشته‌های سینما و موسیقی در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم مقطع متوسطه دوم در هنرستان هنر‌های زیبای اهواز مشغول به فعالیت هستند و اقدامات لازم جهت دریافت مجوز برای ثبت نام هنرجویان در رشته گرافیک نیز در سال تحصیلی آینده در حال انجام است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.