حاجی بابایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بررسی حقوق دانشجو معلمان با حضور نوبخت در مجلس

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس از بررسی موضوع حقوق دانشجو معلمان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

بررسی حقوق دانشجو معلمان با حضور نوبخت در مجلسحمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری جلسه‌ای با رئیس سازمان برنامه و از بودجه خبر داد و گفت: موضوع حقوق دانشجو معلمان در این نشست مطرح و مقرر شد، پیگیری لازم جهت توقف کاهش ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان صورت گیرد.

او افزود: ارائه لایحه نظام رتبه بندی معلمان براساس ماده۶۳ قانون برنامه ششم کشور به مجلس مطرح و نوبخت از این پیشنهاد استقبال کرد.

رئیس فراکسیون فرهنگیان به بررسی اعمال ۵۰ درصد فوق العاده شغل فرهنگیان اشاره و تصریح کرد: این موضوع هم در این جلسه طرح شد و به ویژه در خصوص فرهنگیان با سابقه بالا مورد تاکید قرار گرفت، که در دستور کار بررسی قرار گرفت.

او با تأکید بر حمایت دولت به ویژه سازمان برنامه و بودجه از دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: راهکار نجات آموزش و پرورش را تقویت این دانشگاه بوده و طرح موضوع دانشگاه پیام نور را بی ربط است.

حاجی بابایی اظهار کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد همه درخواست‌های مطرح شده دیدگاه مثبتی دارد و قرار بر پیگیری این مسائل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۷:۴۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
خدا خیر بده آقای حاجی بابایی رو که به فکر دانشجو معلم هاست
آخرین اخبار