پرداخت قبض جدید آب اجباری نیست/ علت افزایش قبض برق تفاوت تعرفه زمستان است

قبض‌های جدید آب و برق، گلایه‌های مردم گناوه را در پی داشته و حالا مسئولان شهرستان در این زمینه توضیح داده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در پی گلایه  مردم در خصوص صدور قبض‌های جدید آب و برق، جلسه‌ای با حضور روسای برق و آب و فاضلاب شهرستان گناوه تشکیل شد.

علی محمدی مدیر آب و فاضلاب شهرستان گناوه در این جلسه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا ماموران کنتورها را قرائت نکرده‌اند صورتحساب آب به طور علی الحساب و برپایه میانگین سال گذشته صادر شده است.

او افزود: مشترکانی که تمایل دارند می‌توانند این قبض را پرداخت کنند و در صورت نپرداختن نیز هیچ گونه بدهی برای مشترکان منظور نمی‌شود.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان گناوه  ادامه داد: زمانی که کرونا مهار شد ماموران با قرائت کنتور‌ها مبلغ واقعی آب‌بها را اعلام می‌کنند و درصورتی که پرداخت شده باشد، حساب مشترک صفر می‌شود.

او گفت: آن عده از مشترکانی که مبلغ واقعی قبوض خود را می‌خواهند می‌توانند با فرستادن رقم کنتور*شماره پرونده *۳ به شماره ۳۰۰۰۷۷۱۵۲۲ از میزان مصرف خود مطلع شوند.

 مدیر اداره برق شهرستان گناوه نیز عنوان کرد: دلیل افزایش قبض‌های برق تفاوت تعرفه برق در زمستان با سایر فصول در استان بوشهر است وهیچ گونه افزایش تعرفه وجود نداشته است.

حسین شمسی فر افزود: با این وجود، نظر ساکنان شهرستان گناوه برای بررسی و پیگیری به شرکت توزیع برق استان منعکس شده و به محض دریافت جوابیه، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.