طی پیامی؛

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروی های مسلح روز ارتش را تبریک گفت

سردار سرتیپ پاسدار خلبان علی عبداللهی با ارسال پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروزی قهرمان را به امیر سرلشکر موسوی تبریگ گفت.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار خلبان علی عبداللهی با ارسال پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروزی قهرمان را به امیر سرلشکر موسوی تبریگ گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

سلام بر شما ظفرمندان همیشه پیروز، سلام بر شما حماسه آفرینان دفاع در روز‌های آتش و خون، سلام و دستان توانای شما که مرزبان کیان مقدس جمهوری اسلامی است. سلام بر شما ارتش سرافراز که عنان مرکب دل را به دست رهبر و مقتدای خویش داده و گوش به فرمان روحانی او سپردید. امروز روز سپاس و ستایش از حماسه آفرینی شماست. روز ارتش جمهوری اسلامی بر شما ظفرمندان همیشه پیروز مبارک باد.

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و روز نیروی زمینی قهرمان، که همیشه در همه حال در صحنه مبارزه و فداکاری برای حفظ سرزمین و ملت ایران هستند را خدمت جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و فداکار ارتش به ویژه مجاهدان عرصه سلامت در آن سازمان انقلابی و مکتبی تبریک عرض می‌نمایم.

این روز‌های سخت که ارتش و نیروی زمینی آجا برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا با از خود گذشتگی و ایثار در صحنه حضور داشتند هرگز فراموش نخواهد شد، امیدوارم به برکت دعای خیر شما عزیزان این بلا از سرزمین میهن اسلامی ایران دفع گردد.

توفیق روز افزون جناب عالی را در خدمت و صیانت از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و نایب بر حقش ایشان، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرتیپ پاسدار خلبان علی عبداللهی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۳:۵۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام سردار...بنده از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس هستم ناجا بودم متاسفانه طرح ادامه خدمت جانبازان تا ۳۵سال در ناجا و ن م اجرا نمی شود بنده شیفته خدمتم برای نظام‌ مقدس هستم..خواهشن با این موضوع رسیدگی فرماید و زمینه ادامه خدمت جانبازان را فراهم نماید.در شرایط بحرانی رزمندگان هستن که در صحنه هستن.مرگ برای ترامپ..
آخرین اخبار